onsdag den 9. november 2011

Kognitiivinen Teardown Angry Birds

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/atJQEvxF0w4/a-cognitive-teardown-of-angry-birds:




Hugh Pickens kirjoittaa "50000000 henkilöt ovat ladanneet" Angry Birds "pelata noin 200 miljoonaa minuuttia peli päivässä, mikä merkitsee 1,2 miljardia tuntia vuodessa yli kymmenen kertaa 100000000 vietetyt tunnit luomalla Wikipedia koko elinkaaren jänneväli online-tietosanakirja. Miksi tämä on soveliasta yksinkertainen peli niin massiivisesti pakottavia? Charles L. Mauro suorittaa kognitiivisia teardown käyttäjän kokemus Angry Birds ja toteaa, että peli on käynnistämässä itse asiassa riippuvuutta, koska huolellisesti käsikirjoittivat laajennus käyttäjän henkinen malli strategian komponentti ja vähitellen kasvaa ongelma / ratkaisu menetelmää. linnut ovat täynnä älykkäitä käyttäytymismalleja, jotka laajentavat käyttäjän mielikuvaan juuri siinä vaiheessa, kun pelin tason monimutkaisuus on lisääntynyt ... Esimerkiksi, miksi ovat pieniä banaanit yhtäkkiä täynnä noin joissakin pelata sekvenssit ja toisilla ei? Miksi taloja sikoja ravista koskaan niin hieman alussa jokaisen pelin järjestyksessä? Miksi peli leikki tilaa näyttää läpileikkauksen maanalainen kivet ja lika? Voidaan viettävät paljon aikaa käsittelyyn näitä pieniä vihjeitä, tietoisesti tai alitajuisesti. "Creating todella harjoittaa ohjelmisto kokemuksia on paljon monimutkaisempi kuin voisi olettaa, jopa yksinkertaisin tietokonepelien," kirjoittaa Mauro. "You go Birds! Your menestys varmasti tekee toiset Vihainen ja kateellinen. "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar