Geoffrey.landis kirjoittaa "mukaan artikkelin New York Times, asiakirjoja paljasti syytteen Dell osoittavat, että tietokoneen valmistaja piilotti laajuus mahdollisten vahinkojen takia viallinen kondensaattori tietokoneita lähetetty 2003-2005. Dell työntekijää kerrottiin, "Älä tuo tätä asiakkaan huomion ennakoivasti" ja "korostaa epävarmuutta." (PDF) "Koska se yritti käsitellä asennus kysymyksiä, Dell aloitti ranking asiakkaille tärkeää, mikä ensimmäinen jotka saattavat muuttaa tilinsä toiseen Tietokonevalmistaja, jonka jälkeen ne, jotka saattavat rajoittaa myyntiä ja antaa pienimmän etusijan niille, jotka olivat vaivasi, mutta silti halukas kiinni Dell. " Toisin sanoen, uskollisimmat asiakkaat saivat pahin hoito. "
Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar