onsdag den 19. oktober 2011

Ominaisuus: "Minusta he hullu": Inside 48 tunnin taistelun rakentaa paras videopeli

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/3z_jAkhyxW4/i-think-theyre-mad-inside-the-48-hour-battle-to-build-the-best-video-game.ars:



Miksi jonain koodaus joukkue ajaa itse reunaan sammumisen luoda täysimittainen videopeli-one featuring mäyriä-aikana yhden viikonlopun? Miksi 20? Lähetimme miehemme Australia on 48 tuntia "Game Jam" selvittää, ja hän palasi mukanaan hämmästyttävän 24000 sanan vastaus. Jos luet tätä pala ei tee haluat kiskaista esiin kannettavan ja tehdä jotain luovaa, saatat olla kuollut sisältä. Täällä on siis osa yksi kolmiosainen eepos, joka Game Jam ensimmäinen ilta, osat kaksi ja kolme seuraa seuraavan kahden päivän ajan.


Nuo kolme pientä sanaa


"Kyse on ruokaa", sanoo Truna.


On perjantai iltapäivä. Olen at Queensland University of Technology (QUT) 's Kelvin Grove campus Brisbanessa, Australiassa, jossa 120 amatööri-pelin kehittäjät ovat aloittamassa uuvuttava testi kestävyyttä, hermoja ja järki. Muutaman minuutin kello kuusitoista, he saavat kolme sanaa. Sitten seuraavat 48 tuntia, heidän on keksittävä, prototyyppi, ja luoda täysin pelattavissa peli perustuu nuo sanat.


Truna on mastermind tämän pikku kilpailu-cum-sosiaalinen kokeilu, miten rikkoa ihmisen kokonaan. Hän Brisbane International Game Developer Association luvun "täti" ja design luennoitsijana QUT. Ei ole liioiteltua sanoa, hän on keskeistä paikallisen pelin dev yhteisössä. Tänään hän on ajattelematon on luova energia hänen ympärilleen.


Lue loput tämän artikkelin ...


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar