lørdag den 12. november 2011

Kysy Slashdot: Fyysinen syöttölaitteet Kehittäjille?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/sB9sZywX0ZA/ask-slashdot-physical-input-devices-for-developers:




Ensimmäisen kerran hyväksytty lähettäjä paysonwelch kirjoittaa "Olen kehittäjä ja yrittäjä ja olen harkitsee kehittää hyvin graafisesti näyttäviä ja mukautettuja käyttöliittymä minun uusin sovellus, joka ei kartoitus ja analyysi suurten tietomäärien. Soveltaminen piirre paljon mittareita, nuppeja ja vivut . Koska olin ajatellut tätä sanoin itselleni, miksi ei koukku fyysistä nupit ja kahvat tietokoneeni hallita minun hakemuksen sijaan suunnittelemalla ne 2D bittikarttoja? Tämä saattaa säästää näytön tilaa ja antaa näkövammaisille palautetta, ja uusi tapa vuorovaikutuksessa digitaalisesti yhden hakemuksen ja tiedot. Kysymykseni kuuluu, onko joku siellä on neuvoja rakentaa räätälöidyn ratkaisun, ehkä alkaen tuslaudalla, tai onko pre-fab sarjat / ohjaimet tämän saavuttamiseen? "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar