søndag den 12. december 2010

Online Tracking yritykset Launch Opt-Out-ohjelma

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/AOgVePEqdkA/story01.htm:
storagedude kirjoittaa "uhkana mahdollisuus kovemmat Yhdysvaltain online yksityisyyden suojaa koskevan lainsäädännön, kourallinen tiedonkeruuta yritykset ovat porrastettuja yhdessä luoda vapaaehtoisuuteen perustuva järjestelmä kuluttajille, mitä tietoja yritykset ovat, ja poistaa evästeet tai muokata tietoja kerätään. Better Mainonta Hankkeen Open Data kumppanuus on kaukana toimiva ratkaisu - tulokset seuranta ja nimekäs online-yhtiöt eivät ole vielä allekirjoittaneet edelleen työtä - mutta se on kuitenkin ensimmäinen yritys laittaa kaikki tämän verkkoseurantaan tiedot yhteen paikkaan. Yhdessä Microsoftin ilmoitusta tällä viikolla, että se aikoo lisätä ei-ei-radan mekanismin IE9 näyttää siltä, että FTC pyyntöön ei-ei-track-järjestelmä voidaan saada jonkin verran pitoa. Open Data kumppanuus on erityisen mielenkiintoinen, kuluttajina on saada hyvä tarkastella kerättyä niitä. paremmasta Mainonta jo antaa kuluttajille jättäytyä noin käyttäytymiseen mainosten kohdistaminen ja noin 5% niistä, jotka napsauta kautta oppia enemmän itse opt out (PDF, dia 5). On mielenkiintoista nähdä, jos opt-out muuttuu, kun kuluttajat huomaavat, mitä tietoja on kerättävä. " Voit olla selkeitä, ne eivät sano he lopettaa tietojen keruuseen. He vain tekevät sen käyttäjille ja antaa ihmisten jättäytyä saada mainoksia tietojen perusteella, tai yksinkertaisesti poistaa mitä he eivät halua jakaa.

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar