søndag den 28. august 2011

Sosiaalinen verkosto Paradox

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/g3KlacRt2LQ/:

6078046193_ca2a1d1b0c_o

Toimittajan huomautus: Nina Khosla on suunnittelija ja perustaja Teethie , sosiaalinen bloggaaminen käynnistyksen elinympäristön rakentamiseen aihepiiriin perustuvan yhteisöjä. Voit seurata häntä @ ninakix .


Vuosien On ollut radikaali muutos tavassa, jolla olemme vuorovaikutuksessa meidän ystävyysverkostoja verkossa. Sitä käytetään olla, että meillä oli muutama ystävämme (online-tai offline ystävät) on palvelu, jonka avulla voimme yhdistää ystäviä Internetin kautta ja nähdä, mitä niiden toiminta. Jos Internet käytetään olla hieman pelottava maailma täynnä vieraita, olemme yhtäkkiä oli ystävällistä ankkurit tutkia tätä maailmaa. Toki useimmat ystävämme ollut verkossa, tai ainakaan samoja palveluja, mutta tuttuus oli lohdullinen ja kyky nähdä mitä muutama ystävämme tekivät pystyimme löytämään uutta sisältöä ja uusia ystäviä.


Me rakastui sivustoja, jotka saivat meidät tuntemaan olemassa ihmisiä, jotka ovat samankaltaisia ​​kuin meille, jotka me puhumme ja joilla on yhteisiä kokemuksia. Mutta sitten jotkut näistä verkostoista - Facebook ja Twitter erityisesti - alkoi kasvaa räjähdysmäisesti. Facebook helpottaa kulttuurinen normi käyttämällä palvelua "ystävä" kaikki tiesimme. Yhtäkkiä meillä oli tonnia ystävämme kaikkialla menimme. Kanssa kokemusten jakaminen verkossa tiloissa kanssa muutamia ystäviä, logiikka määräävät, että on enemmän ystävämme verkossa tekisi tätä kokemusta rikkaampi. Mutta niin ei käynyt.


Sen sijaan on uusi trendi tapahtuu: Emme ole aidosti huomiota ystävämme olemme yhteydessä verkossa. Ota Twitter, esimerkiksi. Twitter käytetään olla hyvä paikka monille varhaisten puhua tech. Se ei ollut niin kauan sitten, että oli niin vähän ihmisiä, Twitterissä, että voisit lukea joka ikinen Tweet kuulumissasi.


Mutta kun verkko alkoi tulla enemmän tiheä, ja ihmiset löysivät useammat ihmiset tiesivät ja pidin Twitterissä, he alkoivat jälkeen satoja ihmisiä, ja lukeminen kaikki tweetejä kävi mahdottomaksi. Tämä on niin tosiasia, että koko yritystä perustuvat oletukseen, että sinulla on liikaa kavereita Facebookissa ja Twitterissä todella kiinnittää huomiota, mitä he sanovat.


Esimerkiksi Flipboard muun muassa korostaa sen kykyä kertoa teille parhaan ystäväsi "Twitter ja Facebook virkaa. Nämä yritykset, ja jopa Facebookin uutissyöte älykkyys, auttavat meitä käsittelemään irrota olemme ystäviemme kanssa, koska meillä connectedness-ne ovat lajittelun kautta tulva tiedot tästä laajennettu verkko luonut meille.


Siinä piilee paradoksi sosiaalinen verkosto, ettei kukaan halua myöntää: koska koko verkko kasvaa, kykymme olla sosiaalinen vähenee.


Kuin mitään muuta, verkkojen ja tiedon virtaa heille lakien mukaan kysynnän ja tarjonnan. Koska bittien määrä, kuvia ja linkkejä tulossa näissä verkoissa kasvoi, jokainen näistä näkymättömästi kääntyi laskuun arvoinen.


Ehkä se selittää jännitystä yli uusia tuotteita. Kun pienempi miehistö ihmiset käyttävät työkalua, kuten Foursquare, voimme seurata ystävämme "paikoissa ja olinpaikasta. Pienemmässä mittakaavassa, tietäen tämä tieto ja että voimme odottaa, että muutkin ovat nähneet sen olkaamme kaikki on pieni salaisuus, se teki varhaista käyttöä Twitter tuntuu hieman taianomainen. Mutta kuten ystävien määrä alkaa lisääntyä, erityisesti yli että taika Dunbar numero 150-loitsu alkaa kulua pois. Tässä mittakaavassa, emme yksinkertaisesti voi helposti seurata kaiken. Kun meidän yhteyksien määrä nousee yli 150 kaikki muuttuu yksinkertaisesti kommentit, koska todellisia keskusteluja vero meidän


Ingen kommentarer:

Send en kommentar