søndag den 23. oktober 2011

Kysy Slashdot: Kuinka tulla Yksityinen avaruusteollisuutta insinööri?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/d3d8KrOAhxk/ask-slashdot-how-to-enter-private-space-industry-as-an-engineer:




Ensimmäisen kerran hyväksytty lähettäjä CtownNighrider kirjoittaa "Olen minun Senior Year lukion hetkellä selektiivinen ohjelman tuleville insinööreille. Olen aina ollut hyvä oppilas ja tuntuu, etten voi päästä useimmat hyvät koulut (MIT on kaukaa haettua, mutta RPI ei). Aion opiskelusta lentokoneteollisuudesta (todennäköisesti tulossa kaksi suurta mekaanisella) yliopistolla ja työskentelee yrityksessä kuin SpaceX kun olen valmistunut. Haluaisin neuvoja kuka tahansa voi tarjota omalle college hakua tai että insinööri yleensä. Asun Upstate NY ja halua matkustaa Super pitkälle, olen ajatellut 5 tunnin säteellä. Olen RPI mitali, joten se on yksi tärkeimmistä valinnoista ja MIT on minun kaukaa haettua, mutta en " m ottaa kova aika kuvauksen, mitä kouluja kannata hakea liian. Tutkijat tulevat ensin kädet alas niin mies / nainen-suhde ja puolueen kohtaus ole liian tärkeä. "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar