søndag den 23. oktober 2011

Miekat ja Shields Merchant Economy

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/OpDpBpKoUWo/:

Photo Credit: Atomic Jeep, via Creative Commons

"American Dream" väljästi määritelty, koostuu muutaman rakennuspalikoita. Oikeus harjoittaa elämään, vapauteen ja onnen. Mahdollisuus edetä, joko koulutus, urheilu, viihde, tai yritys. Ehkä on perhe, asuu talossa, suoritat oman yrityksen.


Viimeksi kuluneiden kymmenen vuoden aikana useista eri tekijöistä, harjoittamisesta amerikkalaisen unelman sai huomattavasti vaikeampaa. Koti arvot on alentunut. Se on kilpailukykyisempi päästä kouluihin. Pinks liukastumiset ovat lentoon kopiokonetta. Monille unelma näyttää tällä hetkellä epäselvää.


Haluaisin keskittyä yhteen siivu unelma: kyky suorittaa oman yrityksen. Jätetään syrjään venture-tyyli yritykset minuutin keskittyä paikallisia kauppiaita. Yritteliäs yksilöiden ja perheiden eri puolilla maata tyypillisesti nostaa varoja ystävien, perheenjäsenten ja paikallisia pankkeja avaamaan oman paikallisia yrityksiä, osittain motivoi mahdollisuus tehdä osakesijoituksia, saada voittoja, ja käyttää enemmän valtaa omaan elämäänsä. Ehkä kotitalouksien tulot vie vähän osuma, mutta perhe voi loma, kun he haluavat ja tekevät enemmän lasten jalkapallo pelejä.


En tarkoita ehdottaa Tämä tapahtui sujuvasti. Paikallisessa kirjakaupassa sai puristuksissa mennessä mega-kirjakaupoista, joka puolestaan ​​sai palvelee loputon ulottumattomissa web vähittäiskaupan, joka on nyt tällä hetkellä uhattuna sosiaali-ja kiinnostusta verkostojen. Me kaikki tiedämme, mitä tapahtui pieni, keskikokoinen ja suuri kauppiaat täällä. Ei ole väliä kuinka monta temppuja kunkin myymälä voisi kokeilla, tosiasia on, että monet heistä ei pystyisi kilpailemaan laajuuden ja hinta herkkyys Internet. Heillä ei ollut työkaluja oppia lisää asiakkailleen. Ja seurauksena nämä ulkoiset voimat, muutosta talouden ja syntyminen "Päivän tarjoukset talouteen", monet kauppiaat olivat laittaa puolustuskannalle, scurrying hengissä.


Onneksi muutaman viime vuoden aikana, verkot ja työkalut on syntynyt, jotka tarjoavat runsaasti toivoa pienille, keskisuurille ja suurille fyysistä kuin yrityksetkin. Tämä on usein tarkoitettu niin verkossa-to-offline lunastusta silmukka yleisesti ottaen ajatus siitä, että verkot, uusi media, ja kohdennettuja tarjouksia voivat motivoida asiakkaita surffata verkossa tai leikkii niiden puhelimet vierailla tallentaa lähistöllä. Rotu napata ja lähellä arvokkaita osia tästä silmukka on huikea, ja Groupon vihdoinkin mennä julkisuuteen marraskuussa, jossa LivingSocial saamassa yhä enemmän höyryä, ja palvelut kuten Square ja Foursquare keskittyy hyvin kapea vielä arvokkaita, strategisia osia silmukka.


Se halpamainen kyseenalaista tai ei Päivän tarjoukset villitys on sen arvoista paikallisille kauppiaille, mutta meidän täytyy odottaa paikallaan ja vain nähdä mitä tapahtuu. Mikä ei ole kiistetty, kuitenkin se, että kuluttaja web, sosiaalinen media ja mobiililaitteet kehittynyt nopeudella nopeammin kuin useimmat paikalliset kauppiaat saattoivat pysyä mukana. Suurin osa paikallisia yrityksiä ei yleensä kovin korkea marginaali niistä ja siksi on pienempi ruokahalu riskin, joten päivittäinen keskittyä suurelta osin on ylläpitää luetteloa ja kasvava jalka liikennettä mainonnan kautta. Siksi tänään, vaikka käynnissä päivän tarjous voi sijoittaa akuuttia stressiä liike ei ole valmis siihen, uusmediayrityksiä voi yksinkertaisesti ajaa jalka liikennettä, ja että mahdollisuus yksin todennäköisesti tehdä kauppias kilpailutilanteessa vakavasti harkita sitä.


On paikallisesti, olemme Smack DAB keskellä "Päivän tarjoukset talouden" Se on tullut jäädäkseen, halusimmepa sitä tai ei. Ja tarjoaa menevät enemmän ja tarkemmin kohdennettuja, jotka perustuvat erilaisiin asiakkaan ja kauppiaan tulot, kuten kellonaika


Ingen kommentarer:

Send en kommentar