søndag den 28. november 2010

Mitä 2D GUI Foundation käytätte?

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/b64Z32IMlGQ/story01.htm:
Zmee kirjoittaa "Olen aikeissa rakentaa 2D sovellus omaan käyttöön, ja minun täytyy käyttää kangas maalata omia esineitä. Olen yrittänyt selvittää mitä perusta käyttää ja ei ole paikalla hyvä side-by-side vertailu eri makuja. Vertailukohtana, minä tarvitsen lopullisen hakemuksen toimi Windows, Linux on parempi, mutta ei vaadita. Olen tutkinut WPF, Qt, OpenGL, Tcl / Tk, Javan AWT, ja toiset. Olen hieman parempana kuin kieli itse, mutta jokainen tutorials näyttävät vaativan paljon aikaa investointeja. Sinänsä odotan mitä yhteisö käyttää ja mitä näyttää toimivan ihmisille ennen päätöksen että investointi. "

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar