fredag den 31. december 2010

Kysy Engadget: paras äänijärjestelmä / soundbar noin 100 dollaria?

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://www.engadget.com/2010/12/30/ask-engadget-best-sound-system-soundbar-for-around-100/:
Tiedämme sinulla kysymyksiä, ja jos olet tarpeeksi rohkea pyytää Maailman vastauksia, tässä pistorasiaan tehdä niin. Tällä viikolla Kysy Engadget kysymys on tulossa meille Colin, joka tarvitsee hänen tukoksia halvalla. Jos etsit lähettää kyselyn oman, pudota meille rivi kysy [at] Engadget [dawt] com.
"Olen etsinyt kunnon joukko puhujia, jotka voivat potkia ulos melko hyvä ääni. Ihannetapauksessa olin käyttää näitä makuuhuone, lähinnä television katseluun ja Xbox pelejä. En tarvitse mitään liian voimakas, koska olen ei täyttö jättimäinen huoneen äänellä. Olen kuullut hyviä asioita Logitech boxed sarjat, mutta myös kuullut, että soundbars ovat hyviä tilaa säästäviä vaihtoehtoja. Olen avoin aika paljon mitään: HTIB, soundbars, jne., mutta toivon maksamaan noin 100 dollaria tai vähemmän. Kiitos! "
Tiedämme, etsit hyppysellinen penniä ottamiseksi, että erityistä joku ulos uskomattoman hieno päivä huomenna. Saamme sitä. Mutta näinä päivinä, 100 dollaria voi itse ostaa aivan vähän ääntä. Olimme yhtyä niihin myönteisesti tunteisiin Logitechin boxed sarjat, mutta jos jollakulla on muita panoksia, kommentit ovat auki alhaalla.

Kysy Engadget: paras äänijärjestelmä / soundbar noin 100 dollaria? alun perin ilmestynyt Engadget Ma, 30 joulukuu 2010 22:33:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .

Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar