søndag den 16. oktober 2011

Kehässä: Ongelmia, ongelmia kaikkialla

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Q8cr4OJRukg/:

Seth Sternberg | CrunchBase Profile

Seth Sternberg on toimitusjohtaja ja yhteistyötä perustaja Meebo . Hän kirjoittaa guest sarakkeen Ring alkaen toimitusjohtajan näkökulmasta.


Kun päätät aiot aloittaa tai suorittaa, käynnistyksen, olet rekisteröitymisestä ongelmia. Paljon ongelmia. Niitä on kaikkialla. Uudet kilpailijat. Avainhenkilö jää. Et lyönyt teidän numerot. Markkinoiden muutos tekee palveluksessanne hyödytön vuoden tai kaksi.


Kun aloitat, he melkein hauskaa. "Voi, kuinka minä teen ratkaista sen?" Tai vielä parempaa, "Kaikki nämä pääomasijoittajat haluavat päästä minun deal!" Tietenkin niillä on myös taipumus näyttää eksistentiaalinen. Sinulla ei ole paljon alussa, niin hyvä tuntuu se voi tehdä sinusta-"Olemme juuri laskeutunut mahtava kumppanuutta. Me vain tuli miljonäärejä! "-Ja huono tuntuu se voi tuhota sinua-" Voi helvetti, Facebookin käynnistää mitä? Olemme kuolleita. "


Kun mittakaavassa enemmän ongelmia näyttävät ilmaantuu tunnin. Järjestelmä, joka toimi erittäin hyvin, kuten miten insinöörit valita projekteja, voi yhtäkkiä rikkoa Kun kärki viimeisen 12 insinööriä. Kuka tiesi, että olin tapahtuu? Se, ja se tuntui tapahtui tyhjästä. Ennen kuin huomaatkaan, sinun insinöörit tuntevat huonosti motivoituneen, järjestelmä näyttää rikki, ja se ei enää hauskaa


Toimitusjohtajan, tämä voi saada ylivoimainen nopeasti. Jos sinulla on loistava joukkue, eniten ongelmia saada ratkaistua ennen kuin koskaan kuulla niitä. Mutta on tarpeeksi isoja ongelmia, että kuulette tietoja, ainakin yksi päivä. Eikä se ole helppoa ongelmia, tee siitä tapa. Jo saatiin selvitettyä. Pikemminkin he vaikeimmista asioista, että ihmiset tuoda tietoonne. Päivästä toiseen. Hyvät ystävät, voidaan väsyttävää.


Oletko kiinni setup vielä? Valtava, massiivinen, voit menettää työsi sellainen riski piilee tässä tarinassa vielä? Se on aivan liian helppoa tulla toimitusjohtajan jotka sähkötys "eivät tuo minulle joka hemmetin ongelma-artikkeli on sinua Smart-ratkaista omat ongelmansa. Siksi olen palkannut sinua! "Tämä itse asiassa voi tuntua erityisen tehokasta. Hyväksyä tätä kantaa ja ongelmat ilmeisesti pitävät huolen itsestään ... kunnes kaikki väijyvä ongelmia, koskaan sen teille, koska he pelkäävät sinua ei halua kuulla niitä, seurauksena laskeva yritys. BUH-bye.


Joten mitä tehdä? Ensinnäkin tietysti vastustaa kiusausta tulla, että toimitusjohtaja, joka kukaan ei halua kertoa, mitä todella tapahtuu. Älä vain olla, että kaveri tai tyttö. Tämä tarkoittaa sinun täytyy kuunnella ongelmia, jotka tulevat haluamallasi tavalla ja niin paljon kuin voit, pelata liikenteen ohjaaja. Auta heitä selvittää, kuka työskennellä ratkaista ongelmansa. Se on uskomattoman valtuuttamisesta jos voit auttaa muita oppimaan, miten ratkaista heidän ongelmansa, eikä ratkaise ongelmia heille.


Toiseksi kyse on vain koulutuksesta. Sinun täytyy opettaa ihmisille, kuinka tunnistaa ja ratkaista ongelmia, kun he orastavan sijaan kerroit niitä märkiä ja tulee iso juttu. Catching ongelmat ajoissa (esim. meidän järjestelmä päättää, mitä insinöörit työtä hajosi) usein pitää suurempia ongelmia koskaan esiintyviä (esim. meidän tähtemme insinööri haluaa lähteä). Opetus tätä, se kääntyy pois, on yllättävän monimutkainen


Kun aloin ymmärtää, että minun tarvitsi aktiivisesti puhua ihmiset on Meebo noin tunnistaa ja ratkaista ongelmia, ajattelin, että olisi selvästi tarpeeksi sanoa, "Guys, älä anna ongelmia jatkua. Jos huomaat ongelman, korjaa se tai tuo se joku, joka osaa! "Se wasn't-jotenkin ongelmia vielä hiertynyt ilman ratkaistu. Joten aloin lennätin prosessi ratkaista ongelman.


1. Tunnista että ongelma on olemassa.


2. Tunnista ongelman syy.


3. Hypoteesin ratkaisu.


4. Toteuta ratkaisu.


Harkitsetko ongelmia str


Ingen kommentarer:

Send en kommentar