søndag den 16. oktober 2011

Onko Facebook ID kortit tulevaisuuden?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/V-84zrLVit8/:

photo1

Facebook on hakenut tavaramerkkiä käyttöä koskevia "Facebook" käyntikorteissa ja enemmän uteliaana, "ei-magneettisesti koodatut" henkilökortit mm. Jos myönnetty tavaramerkki suojaisi käyttää sanaa Facebook määritetyssä muodossa, ei mitään todellista keksintö.


Joten mitä jos Facebook haluaa vain estää ihmisiä tekemästä fake Facebook käyntikortteja? No, se tuntuu tämä tavaramerkki kattaa tämän ja paljon muuta lukien "käyntikortti ja henkilöllisyystodistus suunnittelupalvelut," "tulostuspalvelut" ja pahaenteinen "helpottaa sosiaalisten ja yritysten verkottumista tarjoamalla tietojen hankkimiseksi omaan liiketoiminnan ja henkilökortit. "


Se myös näyttää tavaramerkki kattaa QR-koodi ja NFC / RFID käyttää - mikä työn kautta magneettinen induktio, EI edellä magneettinen koodaus - aivan kuten Presence kortit ja photobooths että salli sinun ladata ja tag valokuvia F8 (katso vasemmalla).


On helppo kuvitella jonkinlainen master Facebook suunnitelma, jossa Facebook antaisi käyttäjille halpa fyysinen tunnus, jota voidaan lukea smart lukijat ja käytetään erilaisia ​​käytännön tarkoituksiin. Kun kysyttiin, ihmiset tuntevat Facebook asia ei ollut aavistustakaan siitä, oliko tämä todella toimii. On myös epäselvää, kuinka usein yritykset kuten Facebook tavaramerkki jotain ja sitten ei oikeastaan ​​hyödyntää tavaramerkkiä.


Jos Facebook oli kehittää jonkinlainen fyysinen ID-järjestelmä, se olisi hienoa markkinoinnista ja erittäin käytännöllinen, Kuvittele menossa konsertteja tai elokuvia, ostaa liput Facebookin kautta ja pyyhkäisemällä kautta avaimenperän henkilökortti.


Niin käy Facebook suurempi rooli siinä, miten onnistumme offline-identiteetti tulevaisuudessa? No idea ei ole niin kaukaa haettu - Onhan Facebook on jo kaikkein hallitseva identiteetti järjestelmä Internetissä.


Kuvan kautta: Gsharma













Yritys: Facebook

Kotisivu: facebook.com

Launch Date: 02 tammikuu 2004

Rahoitus: $ 2.34B



Facebook on maailman suurin sosiaalinen verkosto, jossa yli 500 mi









Ingen kommentarer:

Send en kommentar