søndag den 16. oktober 2011

Miten To Catch Laptop varas?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/kOG1PUtK6TE/how-to-catch-a-laptop-thief:

Ensimmäisen kerran hyväksytty lähettäjä otaku244 kirjoittaa "Vietin päivän Vancouver tällä viikolla työskennellessään Seattlessa. Vaikka nautin alueella, jotkut Vancouver kansalainen päätti nauttia MacBook Pro. Valitettavasti en paljastuu kunnes olin jo takaisin minun Seattle Hotel. Tarpeetonta sanoa, olen melko loukkaantunut at koko kokemusta. Onneksi minulla on LogMeIn asennettu että kone. I edellyttäen IP-osoitteen VPD, mutta he sanovat, että lait eivät salli takaa pelkästään fyysisen osoite sidottu IP. Kuulostaa Silver Bullet on ottaa kuvan henkilö käyttää kannettavan tietokoneen. kysymys on, miten voin vakuuttaa kaveri ajaa skripti, joka ottaa kuvan hänestä ja smtp sen minulle ? Lupaan lähettää kuvia kaveri jos tämä joutui n vedetty pois onnistuneesti! "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar