onsdag den 26. oktober 2011

Mitä Windows XP kymmenes syntymäpäivä merkitsee sinulle?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/ihATyMqo0AY/what-does-windows-xps-ten-year-anniversary-mean-to-you.ars:



Kaikille sen laaja käyttö ja markkinaosuus, en koskaan pitänyt Windows XP, eikä koskaan juoksi se mihinkään järjestelmään olen omistuksessa. Olen juuttunut Windows 2000 asti julkaistusta Windows Server 2003, osti ajokortin tätä-Olin ohjelmistokehittäjä aikaan, ja minun tarvitsi pääsy IIS 6-ja käytti sitä työpöytäni järjestelmä asti julkaistusta Windows Vista, vaihtaa heti kun voisin ostaa sen. En kestänyt Luna-se oli niin sipulimainen ja Virtanen, niin faux-orgaanisia, niin karmeasta-mutta rakastin Watercolor teema Microsoft käytti aikana Windows XP: n beta, ja niin asianmukaisesti paikattu Windows Server 2003 antaa minun käyttää Vesiväri teema .


Lue loput tämän artikkelin ...


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar