torsdag den 17. marts 2011

MIT-Suunniteltu Game käytetään kouluttaa AI järjestelmä

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/amX07ev39-w/MIT-Designed-Game-Used-To-Train-an-AI-System:

Ian Lamont kirjoittaa MIT Media Lab ja Singapore-MIT Gambit Game Lab on juuri julkaissut Improviso, online-peli, joka on osa tutkimushanketta luomaan realistinen peli AI. Improviso vaatii kaksi pelaajaa, pääosassa ja johtaja, joka teeskennellä ampua pienen budjetin science fiction elokuva hallituksen peittely ulkomaalaisten at Area 51. Projektin tavoitteena on kerätä recorded paran tuhansia pelejä, joita voidaan käyttää junan AI järjestelmä, joka pystyy näytellä ja NPC. Jeff Orkin, MIT tutkija, joka johti pelin kehittämiseen, sanoo, että paras aika pelata Improviso on yhdeksäntoista-kaksikymmentäkaksi. Orkin on myös luonut pelin tekoäly nimeltä päämäärätietoinen toiminta ohjelmointi, ensimmäinen käytetään FEAR vuonna 2005 ja myöhemmin työssä FEAR 2 ja Fallout 3 ".


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar