torsdag den 17. marts 2011

Onko Käyntikortti Dead?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/_aFaS0fFXYU/Is-the-Business-Card-Dead:

theodp kirjoittaa "Osallistuvat SXSW, HBR n Susy Jackson oli tyrmistynyt löytää rakkaan käyntikortteja enää tehdä cachet he takaisin seuraavana päivänä. Kirjoittaa Jackson:" Minulla oli ihana keskustella kahden nuoren yrittäjien New Yorkin ja kun se oli aika osa keinoja, olen käyttänyt tätä vanhaa linjaa: "Tässä annan teille kortti." Molemmat keskeytetty, etsii epävarma vai en ollut vakava. Sitten näin ymmärrystä pestä niitä. Puhuin unohdettu kieli. Käyntikortti. Kuinka arvokas. " Ja kun Jackson arvostaa mukavuutta vaihtaa sähköisen käyntikortin, Twitter kahvat ja puhelinnumeroita (kutoma), hän on edelleen mammanpoika hyvän käyntikortin: "Jotkut kortit ovat pelkkää, toiset puhuvat haltijalle persoonallisuuden kautta outoa leikata koot , omituinen värimaailma, tai fiksu sanaleikkejä. Jokainen kertoo minulle jotain enemmän henkilö, joka antoi sen minulle kuin minä voinut tietää heidän yhteystiedot yksin. " Joten, miten kertoa ovat Käyntikortit Tech Giants? "


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar