søndag den 5. juni 2011

Kysy Engadget: minun pitäisi saada 7 -, 8.9-tai 10-tuumainen tablet?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://www.engadget.com/2011/06/04/ask-engadget-should-i-get-a-7-8-9-or-10-inch-tablet/:


Tiedämme sinulla kysymyksiä, ja jos olet tarpeeksi rohkea pyytää Maailman vastauksia, tässä pistorasiaan tehdä niin. Tällä viikolla Kysy Engadget tutkimus on tulossa meille Johan, joka ei näytä mitkä koko on melkoinen tarpeeksi. Jos etsit lähettää kyselyn oman, pudota meille rivi kysy [at] Engadget [dawt] com.


"Olen markkinoilla tablet, lähinnä sisällön kulutukseen vaan myös tarkistaa sähköposteja ja on hieman tuottava, kun minusta tuntuu siltä. En ole koskaan omisti ennen, joten olen miettinyt, mitä koko on paras. Voisin saada 7-tuumainen, 8,9 tuuman tai 10 tuuman tablet - Olen kiinnostuneempi kooltaan kuin OS, suoraan sanottuna. en tarvitse sitä olla kannettava, mutta silti tuntuu "isompi" kuin minun Droid X. Kaikki mielipiteet niistä, jotka ovat käyttäneet useita kokoja? Kiitos! "



Hyvä kysymys. Ei tietenkään etuja ja haittoja kuhunkin näistä kokoja ja vaihtoehtoja on varmasti ahdas alas 7-tuumainen lopussa. Se sanoi, nyt jo diskontattu Galaxy tab ja yhä kasvava BlackBerry playbook sopisi 7-tuumainen laskun, ja valinnat levittää merkittävästi, kun hiipivä jopa 10-tuumaa. Joten mitä sanotte?

Kysy Engadget: minun pitäisi saada 7 -, 8.9-tai 10-tuumainen tablet? alun perin ilmestynyt Engadget Ma, 04 kesäkuu 2011 23:59:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .



Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar