mandag den 17. oktober 2011

Vähentämään kitkaa, Lisää Happiness

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/VtTav2AtwcI/:

2669139336_d665188381

Toimittajan huomautus: Brenden Mulligan on yrittäjä, joka loi Onesheet , ArtistData , MorningPics , ja PhotoPile . Hän mentorina 500 aloittaville , Advise.me ja useita startup. Löydät hänet Twitterissä osoitteessa @ bmull ja blogit osoitteessa Käynnistäminen .


On ollut toistuvia teema mielessäni viime aikoina kun olen neuvoi startups on painopistealueita. Se pyörii tavoite vähentää kitkaa.


Pienempi kitka tuote aiheuttaa vähemmän käyttäjän turhautumista, korkea muuntaminen, ja käyttäjän yleisen onnellisuuden. Haluaisin käyttää muutamia esimerkkejä, mitä tarkoitan.


Taksit / Uber


Aloitetaan Uber , käynnistyksen, jonka avulla voit tilata mustan auton matkapuhelimesta San Franciscossa, New Yorkissa, Seattlessa, Chicagossa, ja kasvava lista kaupungeista. Koska tiedän tiimi, Olen seurannut tätä käynnistyksen jälkeen ne käynnistettiin. Olen itse ottanut Uber auton juhlimaan myymällä minun ensimmäisen käynnistyksen aikana yksi ensimmäisen viikon beta.


Kun kuulin ensimmäisen kerran palveluun, keskityin ylellisyyttä osa matkustaa musta Town auton oma kuljettaja. Kukapa ei? Se on heidän tagline ("jokaisen yksityiselämä Driver") ja se kuulostaa mahtava. Mutta kun minun ensimmäinen Uber kokemus, sain selville, että vaikka kiva, ylellisyyttä komponentti on kumma merkityksettömiä verrattuna niiden paljon suurempi tehtävä on vähentää kitkaa saada kyydin jonnekin.


Haluan kehittää. Kitka pisteitä kursivoidaan.


Täällä on yleensä mitä sinun tarvitsee tehdä saadakseen ohjaamon:



  • Etsi Auto: Stand kadulla heiluttaen klo taksit kuin he ajaa, toivoen pysähdytään (tämä voi kestää pitkään SF), tai soita yhden, joka kestää yleensä 15-30 minuuttia saapua.

  • Aseta määränpää: Kerro kuljettajalle minne olet menossa.

  • Ride: Monet taksit eivät ole kaikkein rauhallinen kuljettajia.

  • Pay: Ottaa lompakon ja maksaa käteisellä (tai luottokortin jos he hyväksyvät sen - monet eivät).

  • Vihje: Laske kärki lisätä hintaa.


Tässä on Uber kokemus:



  • Etsi auto: Avaa app ja osuma Pick Me Up. Auton tulee yleensä 10 minuutin kuluessa, joskus sisällä 5.

  • Aseta määränpää: Kerro kuljettajalle, mihin olet menossa (vaikka voit määrittää tämän etuajassa)

  • Ride: Lähes aina hiljainen, rauhallinen kokemus.

  • Pay: Luottokorttia veloitetaan automaattisesti.

  • Vihje: Vihje lasketaan sinulle ja sisältyvät hintaan.


Uber on vähentänyt kaikki kitkaa. Mikä oli työläs prosessi ennen kuin on saumatonta, miellyttävä vuorovaikutus. Tärkeintä Uber tarjoaa käyttäjilleen on, että kitkaton kokemus. Se, että se musta auto tarkoittaa se yleensä esteettisesti miellyttävämpi kokemus (ja SF Taksit, jotka voivat tehdä suuren eron), mutta se on pieni yksityiskohta verrattuna muihin etuja käyttämällä palvelua.


Zipcar / GetAround


Monet ihmiset tuntevat Zipcar . Se on melko yksinkertainen. On olemassa joukko Zipcar-o


Ingen kommentarer:

Send en kommentar