lørdag den 12. februar 2011

Miten suuri elokuva Studios Käsittele YouTube Käyttäjät

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ZzJI3HRjDXU/How-Major-Film-Studios-Manipulate-YouTube-Users:
Anonyymi lukija kirjoittaa "vuosi ennen suuria elokuvayhtiöt tarjosivat mahdollisuuden YouTube on" estää, ansaita rahaa tai seurata "ladannut tekijänoikeuden alaista materiaalia, studiot kuten Disney oli jo käyttöönotto PR yrityksiä luomaan vääriä YouTuben käyttäjät - täydellinen aidosti" trendikäs "semi-lukutaito käyttäjien profiileja, tileille, jotka näyttivät perustaa nuorten ja" hermostunut "teini-ikäiset. Nämä faux" käyttäjät "pystyivät post teräväpiirto videoita tekijänoikeuden elokuvia ilman seuraamuksia tai vaikeuttaa YouTube Content ID algoritmit ja niiden virkaa, tarkoituksella täynnä piratismiin liittyviä hakusanoja ja ajoitetaan (jopa päivässä, yhdessä tapauksessa) samaan aikaan liittyviä DVD ja Blu-ray julkaisut, joskus kertyy puolitoista miljoonaa osumaa tai enemmän, kun taas sekä aito YouTube lähettäjille vähentynyt sivuston sisällön tunnus palomuuri. Tässä artikkelissa tarkastellaan sitä, miten suuret studiot ovat reagoineet YouTube neljän viime vuoden aikana, ja myös tutkitaan perusteellisesti kolme tällaista esimerkkiä näennäinen "astroturfing" johon teatteri tai levyn päästöjen Toy Story 2, Speed Racer ja Spider-Man 3. "

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar