søndag den 13. marts 2011

Hei, minun täytyy olla menossa

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://www.engadget.com/2011/03/12/hello-i-must-be-going/:



On vaikea uskoa, että olen kirjoittamassa sanat olen ilmeisesti kirjoittaa, mutta rento tilannekatsaus ja aistini edellyttää, että se on totta. Tässä minä olen, minun tietokone, kirjoittamalla kirjeitä yksitellen tavallinen tekstitiedosto, liikkuvan pitkin kautta yhden oudoimmista virkaa olen koskaan kirjoitti tästä sivustosta. Okei, ehkä omituisin ikinä.



Lähes neljä vuotta Engadget on aika tehdä minun poistua. On asioita, olen sen jälkeen ja haasteita haluan ottaa, jotka eivät vain sovi minun päivittäinen aikataulu täällä, joten pois lähden.



En tee tätä päätöstä kevyesti. Kerta, kun olen viettänyt täällä on - epäilemättä - hämmästyttävä, antoisa ja vain mielettömän hauska kauden elämässäni. Ja haluan ajatella Olen ollut joitakin melko hyvinä aikoina. Engadget henkilökunta on helposti suurin kokoelma ihmisen olen koskaan kohdannut, ja he ovat tehneet herääminen ja sekosin yli tech uutinen 12-18 tuntia päivässä tulee pohjimmiltaan puolue. En ole koskaan työskennellyt niin kovasti ja oli niin hauskaa tehdä sitä. En käytä uskonnollisin perustein hyvin usein, mutta jos on sellainen asia kuin siunataan, sanoisin tilaisuus sain työskennellä näiden ihmisten varmasti sai minut tuntemaan tällä tavalla.



Ja se ei ole vain ydinryhmä on Engadget, kaikki ryhmät Blogeja (ja sen ohjaaja Brad Hill), on valtava ystäviä, yhteistyökumppaneita ja muut ikäisensä.



Sitten on te - lukijat. Pesää mieli. Engadget fani-pojat ja-tytöt. On vaikea tiivistää minun kokemuksia lukijakunnan Engadget yhden kappaleen. Se olisi todennäköisesti kova sata. Mutta voin sanoa, että olet vain kaikkein ilmoitti, intohimoinen ja innostunut ryhmä ihmisiä kaikkialla maapallolla. Toki voit saada hieman hullu joskus - mutta mitä hämmästyttävän ryhmä super-nerojen olet myös. Kirjoittaminen ja työskentelevät Ihmisjoukot jotka vierailevat tällä sivustolla päivittäin on valtava haaste, oppimiskokemus, ja juuri sellaista kunnioitusta herättävä.



Mutta kuten sanoin, se on aika minun askeleen päässä. En lähde teollisuuden tai uutisia peli - itse asiassa minulla muutamia fantasia projekteja mielessä, että toivottavasti saat kuulla pian.



Älä huoli, Engadget aikoo pitää tehdä sitä mitä parhaiten: on mahtavaa. Olemme hämmästyttävä henkilöstöä johtavien toimittajien ja kirjailijoiden, joka pitää koneen chugging pitkin (ja lisää tulee!) Tulevina vuosina. Ystäväni ja toimituksellisen johtaja Josh Fruhlinger tekee jatkossa suurempi rooli meidän päivittäinen siirtymisen aikana, ja en aio kokonaan katoamassa sivustosta - I'll pysyä päätoimittaja-at-large , neuvomaan ja suoraan tarvittaessa. Otan myös kiinni noin isäntä enemmän jaksoja Engadget Show, joten voit jatkaa saat korjata (jos pidät nörtti video näyttää noin gadgeteja ja teknologian, että on).



Ja että olen laahustavat yli kohti ovea, vain alle joka himmentää exit merkki siitä, että pitää vilkkuu päälle ja pois, sen loistelamput halkeilua joidenkin synkopoitu rytmi kaikki omia. Se on vain alkoi sataa vähän ulompana, mutta olen saanut takin ja sateenvarjo. Tulen hyvin, ja niin sinä.



Kunnes tapaamme jälleen ...

Hei, minun täytyy olla menossa alun perin ilmestynyt Engadget Ma, 12 maaliskuu 2011 18:07:00 EST. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .



Permalink | |

Ingen kommentarer:

Send en kommentar