lørdag den 9. april 2011

Maailmanpankin raportti toteaa myy virtuaalisia tavaroita peleissä kannattavampaa kuin "todellinen" talouden

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://www.engadget.com/2011/04/09/world-bank-report-finds-selling-virtual-goods-in-games-more-prof/:


Tilaama selvitys Maailmanpankin infoDev yksikkö on valettu uudessa valossa jokin enemmän mielenkiintoinen osa meidän uljaan uuden verkottuneessa maailmassa: virtuaalinen taloutta. "Kolmannen osapuolen peli tuottavien yritysten kilpailukykyä" - jos varakkaita mutta kärsimätön pelaaja on joku huhkia klo nettipelejä niille vastineeksi rahan palkinto - on yksi painopisteistä tutkimuksessa, lähinnä koska se ottaa tuottamat tulot alueella 3 miljardia dollaria vuonna 2009 ja palvelee nyt ensisijaisena tulonlähteenä noin 100000 Young Folks, lähinnä kehitysmaissa, kuten Kiinassa ja Vietnamissa. Mikä kannustaa näistä havainnoista on, että useimmat tulot tällaisten toimien päätyy maassa, jossa virtuaalinen arvo on tuotettu, joka on jyrkästi ristiriidassa joidenkin enemmän perinteisiä kansainvälisiä markkinoita, kuten että kahvipapuja, jos tutkimuksessa arvioidaan vain 5500000000 dollaria ja 70 miljardia dollaria vuosittain markkina-arvo koskaan saa takaisin tuottava maa. Tutkimuksen otetaan myös kiehtova tarkastella uusia ilmiöitä microwork, joka koostuu joilla ammattitaidottomien tekee www: n versiota palkollinen työtä - tarkistaa kuvia, siirtämästä bittiä tekstin törmäämättä Facebookiin ole Likes (naughty!), jne. - ja saattaisi myös johtaa enemmän työmahdollisuuksia ihmisille köyhien maiden. Voit tutustua paremmin yksityiskohtia, tarkista alla olevista linkeistä tai valitsemalla ohi tauko.

Jatka käsittelyssä Maailmanpankin raportissa todetaan myy virtuaalisia tavaroita peleissä kannattavampaa kuin "todellinen" talouden


Maailmanpankin raportti toteaa myy virtuaalisia tavaroita peleissä kannattavampaa kuin "todellinen" talouden perin ilmestynyt Engadget Ma, 09 huhtikuu 2011 04:38:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .



Permalink BBC | lähde infoDev (PDF) , Virtual Economy Research Network | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar