onsdag den 6. april 2011

Vaihteisto Boss valitellaan Tarpeeton moninpelitiloissa

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wPAoRsvEHdI/Gearbox-Boss-Bemoans-Superfluous-Multiplayer-Modes:

Puhuminen Edge-lehden Gearbox Software puheenjohtaja Randy Pitchford valitti taipumus pelien pakottaa moninpeliin tulee pelejä, jotka eivät niitä tarvitse. Lainaten: "Pitchford osoittaa tykkää Dead Space 2 todisteena siitä, että päätökset ovat usein motivoi halu rasti laatikoita ominaisuus luettelosta, eikä hyvästä itse peliin." Let's unohtaa mitä todellinen lupaus peli on ja onko se soveltuu kerronnan tai kilpailun kokemus ", hän kertoo." Take että pöydältä minuutin ja ajattele käsite vapaa ominaisuus luettelo: kampanja, co-op, kuinka monta pelaajaa? Kuinka monta aseet? Kuinka pitkä kampanja? "Kun keitetään alas, että otat kyky tehdä hyviä päätöksiä pois kuvasta. Ja syystä he eivät sitä koska he huomaavat, että suurin myyntihittejä tarjota vähän jokaiselle Tällainen kuluttajia. sinulla on ihmisiä, jotka haluavat co-op ja kilpailukykyinen, ja pelaajat, jotka haluavat uppoutua syvälle fiktiota. Mutta käsite on puhua, että automaattisesti sitä ei voi pakottaa. Tämä on ongelma. "


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar