onsdag den 8. juni 2011

Kysy Slashdot: Mitä tehdä toisten sähköpostilla?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/jcz3W-r8-Kk/Ask-Slashdot-What-To-Do-With-Other-Peoples-Email:

vrimj kirjoittaa "Olen niin yleinen etunimi / sukunimi yhdistelmä, että olen joskus muiden ihmisten sähköpostia minun etunimi.sukunimi @ gmail.com tili. Se ei ole iso juttu, jos se on henkilö, annan heille, ne vahvistavat sitä. iso ongelma Minulla on yritysten kanssa ja verkkosivustoja. Nämä sähköpostit ovat usein ei-vastausta, mikä tarkoittaa, etten voi lähettää takaisin nopeasti huomata. sain jonkun luottokorttilaskusta kolme kuukautta ennen kuin tajusin oli mitään siitä, mutta vaatii yhtiö (yritin pari sähköpostia ensin). Äskettäin sain ilmoituksen siitä jonkun lapsi rekisteröitymisestä verkkosivuilla. Minulla ei ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin lyödä vastaus-painiketta ja kertoa heille, että ensin sanoa, että olen, että lapsi on vanhemman tai huoltajan kanssa. En tiedä minne mennä sieltä. Tänään saan laskun kaapeli yritys, se on eri valtio. En voi vastata. käyn online-tuki, ne kertovat minulle ainoa vaihtoehto on soittaa myyntipalvelusta. annoin pankille, mutta en puhu kenenkään kaapeli yritys. Onko mitään keinoa saada sähköposteja väärin muotoiltu gmail-osoite pomppia tai tehdä jotain muuta selvää? Onko teknistä ratkaisua olen näkymä. I ei tapahdu kovin usein, mutta se on yhä Pita kanssa ei vastausta sähköpostiosoitteet. Vihaan vain perustamalla suodattimen, koska se katkaisee näiden muita ihmisiä, jotka tekivät typo tai oli joku tule jotain oikein, mutta se on näköisenä paras vaihtoehto. Se ei ole roskapostia, mutta se ei ole minun lihaa. "


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar