mandag den 3. oktober 2011

Head Mounted Näyttää, DIY lisätyn todellisuuden ja enemmän InsideAR

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/PEMdZtc1s8I/:

insideAR

Pystyin osallistumaan Metaio n InsideAR 2011 konferenssissa viime viikolla Münchenissä ja tutustu monia uusia ja päivitettyjä lisätyn todellisuuden käsitteitä tapahtuma. Useita käsitteitä Näin itse messuilla osa värähteleviin jossa kuluttaja AR johdossa ja jotkut olivat vain viihdettä. Mutta aika paljon kaikkea näkemääni kokeillut, jollain tavalla, työntää kirjekuoressa teknisen mahdollisuus. Näin hienoja uusia AR Head Mounted Näyttää (HMDs) päässä Vuzix ja Sony (vaikka Sony ei anna minun valokuva niiden prototyyppi), paljon huonekaluja Ohjelmistot, rikastutetaan oppikirjojen DIY sisältöä Aukotus ja enemmän.


Jos olet lukenut joitakin minun virkaa täällä te ymmärrätte, että olen lisätyn todellisuuden pelle. Lyönyt ensimmäistä kertaa katselin Terminator ja hänen Neato heads up-näyttö; Olen pohtinut käsitettä siitä lähtien.


Voisin yrittää kuvata demot ja tuotteiden Näin itse InsideAR, mutta sen sijaan olen herättänyt niin monet esimerkit kuin pystyin, videolle, koska kuva kertoo enemmän kuin ... no, tiedättehän. Joka tapauksessa käsitteet / tuotteita huomasin että tuntui kaikkein pakottavia ja asiaan oli Vuzix HMD, Metaio luoja ohjelmisto ja täydennetty oppikirjan linkitetyistä-concept.de


Tässä ovat linkit kaikkiin yrityksiin videoita.


Vuzix

Metaio

Viitatuimmat concept.de

Bosch

Kreativagentur-Thomas.de

Vanija


Ingen kommentarer:

Send en kommentar