lørdag den 22. oktober 2011

Kysy Slashdot: säteilynilmaisinlaitteet Tokion Resident?

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/6fjoOzCI0pA/ask-slashdot-radiation-detection-for-tokyo-resident:




Nimetön lukija kirjoittaa "Olen amerikkalainen, joka on Tokiossa asuva. Tarinat ovat alkaneet popping noin" säteily hot spot "Tokiossa ja ympäröivän lääninhallitusten niin olen alkanut pelätä. Asun ensimmäisessä kerroksessa minun kerrostalon ja aivan meidän pesukone on katuojaan siellä, että on tukossa sadeveden ja mutaa, joka on minulle erityisen huolissani, koska vaimoni ja minä olemme aikoo on lapsia pian. Ilmeisesti yksikään hallitus aikoo löytää tarkistaa meidän vesikouru joten tunnen tarvetta ottaa ohjat omiin käsiini. minulla ole pienintäkään ajatusta niin pyydän teitä. Millaisia ​​säteilyn ilmaisin minun pitäisi hankkia? geigerlaskuri? Jos se mittaa gammasäteilyä on se riitä? ovat alfa ja beta myös vaarallinen? tiedän kukaan ei ole kaikkia vastauksia säteilyä, mutta kaikki neuvot te voisitte antaa minulle olisi hienoa. "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar