torsdag den 24. marts 2011

<em>Guild Wars 2</em> Devs Tavoitteena Top

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Rbp8nKkjIec/emGuild-Wars-2em-Devs-Aiming-For-the-Top:

Kuten useat MMO on julkaissut viime useita vuosia, niiden kehittäjät ovat varovaisia ​​väistämätön mittaus vastaan ​​World of Warcraft, usein sanomalla, että "toiseksi paras" on enemmän kuin tarpeeksi hyvä heille. Ei niin ArenaNet koska he työskentelevät Guild Wars 2, he tavoitteena oikea alkuun. Ja mukaan yksityiskohtainen esikatsella nyt ylös Eurogamer, niiden vaivaa tuottaa tulosta: "Kaksi valtava ja riskialtis päätöksiä on tehty sen muotoilu: junking" pyhä kolminaisuus "luonnetta luokan rooleja (suojeleva" säiliö ", vahinko-jälleenmyyjä ja parantaja) ja poistamalla Quest-arkkitehtuuria pelien sisällöstä. Silti hetki-to-hetki leikkiä, Guild Wars 2 näyttää ja tuntuu heti ja rohkaisevasti kuin fantasia MMORPG - vain huomattavasti tuoreella. Kyse on virtauksen . Combat on edelleen hotkey-pohjainen, mutta nopeammin ja sujuvammin ja virtaviivaisempi, johon lisää liikkuvuutta ja paikannusta. vaaitus käyrä on nyt lähes tasainen viiva, joka korvaa eepos nousu tasaisesti matkaan, kun pitoisuus, ei etenemistä, on kuningas. "


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar