fredag den 8. april 2011

Kysy Engadget: paras langaton näppäimistö, jossa on sisäänrakennettu ohjauslevy?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://www.engadget.com/2011/04/07/ask-engadget-best-wireless-keyboard-with-built-in-trackpad/:


Tiedämme sinulla kysymyksiä, ja jos olet tarpeeksi rohkea pyytää Maailman vastauksia, tässä pistorasiaan tehdä niin. Tällä viikolla Kysy Engadget kysymys on tulossa meille Calvin, joka on oletettavasti etsii lopullinen HTPC näppäimistön käyttöä hänen yhä levennellä elävä Röön. Jos etsit lähettää kyselyn oman, pudota meille rivi kysy [at] Engadget [dawt] com.


Olen analyytikko ja paljon mitä teen vaatii minua siirtyä nopeasti edestakaisin käyttäen minun näppäimistö ja hiiri. Olen oppinut paljon pikanäppäimiä ja on jopa rakentanut makrojen lievittää tarvetta niin paljon vaihtaa, mutta valitettavasti se ei riitä. Olen alkanut etsiä langaton näppäimistö, jossa on sisäänrakennettu kosketuslevy - Näin sormet ovat vain muutaman tuumaa pois että voi manipuloida ruudulla osoitin milloin tahansa. Tarvitsen joka on kymmenen näppäimistön ja ​​ja oma F-näppäimiä. Onko ketään siellä, joka on jonkin verran kokemusta jotain tällaista, ja että on löytänyt joka oikeasti toimii hyvin? Auttakaa!


Kaksi yhdessä. Saamme sitä. Jos et niin hyvin, pudota ehdotus (t) kommentit alla.

Kysy Engadget: paras langaton näppäimistö, jossa on sisäänrakennettu ohjauslevy? alun perin ilmestynyt Engadget Ma, 07 huhtikuu 2011 22:33:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .



Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar