lørdag den 30. april 2011

Kysy Slashdot: Paras Pienet Footprint autoilu?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WjHBTmsOLek/Ask-Slashdot-Best-Small-Footprint-Modern-Browser:

Annirak kirjoittaa "Olen viime aikoina alkanut maksaa työharjoitteluun yritys joka laajenee nopeammin kuin IT-osasto voi toimittaa uusia laitteita. Tämän vuoksi olen ollut myönnetty P4 2,4 GHz 512 Mt RAM-muistia. Tällä hetkellä olen käyttäen Firefox 4, mutta mielestäni se syö aivan liian paljon minun rajoitettu RAM. En halua luopua joistakin enemmän modernin käyttöliittymän ominaisuuksia, jotka tarjoavat nykyisiä versioita Firefox ja Chrome, mutta minun on pienempi jalanjälki . Mitä muita selaimia ovat siellä, joka voisi auttaa minua säästää resursseja? "


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar