torsdag den 26. maj 2011

Kiinan vangit pakotetaan tuottamaan virtuaalisen kultaa, todellinen voitto niiden suojukset

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://www.engadget.com/2011/05/26/chinese-prisoners-forced-to-produce-virtual-gold-real-profits-f/:


Virtuaalisia hyödykkeitä talous on massiivisesti multiplayer online-pelejä voi olla menestyvä, mutta se kannustaa myös haitallisia sivuvaikutuksia: hyväksikäyttö. Entinen vanki on vankilassa Heilongjiangin maakunnassa Kiinassa, kertoi Guardian, kuinka hän oli asunut pakotettiin pelissä MMO kuten World of Warcraft-kokoelma voitettavaa, joka vanginvartijat sitten myydä verkossa niin paljon kuin ¥ 6000 ( 924 dollaria) per päivä. Tällaiset kokonaissummat olisi tuote jopa 300 vankia työskentely 12 tuntia vuorokaudessa vuorossa, vaikka ennustettavasti he näkivät yksikään voiton itselleen. Nimeämätön lähde oli "uudelleen työleireillä" leirille, jossa tavallinen puurtaa aiheuttaisi todellista eikä virtuaalisia, kaivostoiminta. Kannattavuus online markkinoilla on näennäisesti innoittamana vankilassa pomot ajan hermolla, mutta yritysten kanssa on niin vilkasta, että tietokoneet "ei koskaan sammutettu." Kiinan hallituksen käskystä vuodesta 2009 on tarkoitus olla käyttöön vaatimus, että verkossa valuutat vain kauppaa toimiluvan saaneet yksiköt, mutta se katsoi, että käytäntöä, jossa vangit tällä tavalla laannu.

Kiinan vangit pakotetaan tuottamaan virtuaalisen kultaa, todellinen voitto niiden suojukset perin ilmestynyt Engadget Ma, 26 toukokuu 2011 05:14:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .



Permalink | lähde Holhooja | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar