mandag den 2. maj 2011

Ominaisuus: Ars Arvostelut Quadro 4000 Mac Edition: NVIDIA: n ainoa Mac tarjoaa lupaava alku

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/ws_CaYcDMmc/ars-reviews-the-quadro-4000-mac-edition-nvidias-sole-mac-offering-a-promising-start.ars:


Kaikki tietävät vanhan Einstein lainata noin määritelmä mielisairas-se tekee saman asian yhä uudelleen ja uudelleen ja odottaa eri tuloksia. Kun aika kova tarkastelun Quadro FX 4800 , olin todella toivon, ettei tarvitse slam toisen potentiaalisesti hieno kortti lamaannuttavat huono kuljettajat. Koska 3D ammattilainen, olen tuntenut NVIDIA: n ajurit on sen heikoin kohta ja kadottaa kuinka monta kertaa olen suositellut Radeon kortteja NVIDIA Maya ja Mudbox (olen usein saada pyytää suosituksia näytönohjaimet). Vaikutti siltä, ​​että NVIDIA on vain soittamalla sitä hartaasti, että CUDA: n juurtuminen ammatillinen epälineaarinen videon, jonka tiedetään olevan vahvasti Mac-pohjaisia, olisi riittänyt myydä näitä Mac-käyttäjille. Joten kun NVIDIA luotti tarpeeksi uusissa Quadro 4000 Mac Edition antaa minulle kortin uudelleen, tiedän että he joko kiinteä eikä sitä tullut hulluksi.


No, olen iloinen voidessani sanoa, että ihmiset on NVIDIA ei ole hullu. Mutta sanoi, tämä ei ole täydellinen pisteet myöskään.


Lue loput tämän artikkelin ...


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar