søndag den 8. maj 2011

Vilpillinen ja epäsymmetrinen

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/jSexAAurL-8/:

Kaivaminen alta vuori tavaraa tänä viikonloppuna, olen toivottomasti jäljessä. Disclosure: Olen töissä salesforce.com, tekee uskomattomia asioita, joita en voi sanoa mitään.


Ilmeisesti tech lehdistö on pullollaan polemiikin Mike Arrington jatkuvaa menestystä todella sanovat, mitä hän ajattelee. Disclosure: Olen suuri fani kaiken Mike ei, ja erityisesti hänen taito keksittävä media. En olisi pidettävä täysin puolueellinen tältä osin, ja sinun pitäisi alennus kaikesta mitä sanon näin.


Katse takaisin viime viikolla TechCrunch useita teemoja esiin. Ensinnäkin on hämmästyttävä määrä mitään meneillään Apple, Google, ja että yhtiö ylös pohjoiseen Windows asia. Apple on ilmeisesti siirtymässä menossa pilvi iso aikaa. Disclosure: Rakastan kaikkea Apple ei, ja siksi olen täysin puolueellinen kohti sen tuotteita, strategioita, ja jopa erityispiirteensä, kuten auto-korvaa "sen" ja "se", vaikka se ei koskaan tarkoittaa "se on" noin 97 prosenttia ajasta.


Google on ilmeisesti lähdössä ei julista mitään sen sosiaalisen median strategia sen kehittäjä konferenssissa tällä viikolla. Disclosure: Rakastan Google ja kaikki se, mutta ei niin paljon kuin Apple. Joten kun sanon Android olen ajattelematta IOS, ja kun sanon radiosoittoa olen todella merkitystä radiosoittoa. Annoimme veljeni Dan Apple TV: hänen syntymäpäivänsä, ja nauttivat hän yrittää yhdistää laatikko hänen kaikki Android koko ajan ympäristöä. Erityisen huvittavaa on hänen arvailua saatavuudesta Remote App Android markkinoilla.


Tässä viime viikolla oli ensimmäinen viikko kun olen kirjaimellisesti koskaan ottanut my laptop pois pussista. Sen sijaan olen asunut non-stop kanssa iPad käyttäen WordPress app muokata typo viime viikon sarake samaa app tehdä merkityksettömäksi lommo minun kulut maksamatta, ja tekee uskomatonta työtä on salesforce.com koko loppuelämäni hereillä. FaceTime ja Skype pitää minua silmukka perheen ja ystävien kanssa, ja eilen vuokrasin jakson Greyn anatomia isäni laissa hävitä, kun teippiä Jeopardy.


Sanaa vuokraamisesta: Rakastan vuokraus näyttää 99 senttiä ja ottaa ne koskaan kosketa kiintolevyn lukuun ottamatta lyhyttä välimuistin ajanjakso, jolloin Apple TV käyttää "varastointi" lavastaa näyttää paikallisesti. Rakastan myös kuinka Apple TV ei sama asia kun käytän radiosoittoa työntää nauhoitettua ohjelmaa minun iPad valkokankaalle, säästää akun aikaa iPad kun show on välimuistissa. Koska enemmän ja enemmän minun median kulutuksen virtaa iPad, joka vähän akun säilyttäminen tekee yhä eron.


Jotenkin viime kuukausien iPad elää, minun vuosien vastenmielisyys vuokraus ja suosivat "omistavat" käänteistä. Käytin arvo illuusion, että kirja oli minun valvoa, jossa digitaalinen versio oli rajoitettu ja lyhytaikaisia. Disclosure: Olen aikeissa tehdä Beatle viite. Rakastan Beatles ja niin Apple. Jos en kirjoita Beatles iPad se autocorrects ja Beatles, yritä kirjoittaa Android ja katso mitä tapahtuu.


Joten ostin tai annettiin John Lennon omaelämäkerran Philip Norman muutama vuosi sitten. Luin sen puuskittain, asti kunnes joku (ehkä minulle, ehkä ei) läikkynyt kahvia, ja tyydyttyneistä ensimmäisen kolmanneksen kovin pitkä kirja. Vietin tunnin erottaa sivut ja kuivaamalla ne erikseen, jotta ei menettäisi liikaa tarinaa. Sitten iPad saapui, olen ladannut kirjan Kindle app, ja koskaan koskettanut paperiversion uudelleen. Moraalinen: sinulla Tulostettava versio kuin You Break Se ostat sen. En omista kahvia värjätään leuhka yhdessä sivut, joilla John tapasi Paul ja päätti nostaa häntä, vaikka hän olisi lopulta haltuunsa ja viettää viikon Maxwell's Silver Hammer. Luin tämän iPad.


Tänään


Ingen kommentarer:

Send en kommentar