søndag den 12. juni 2011

Kysy Engadget: paras (ei-peli) langattomat kuulokkeet?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://www.engadget.com/2011/06/11/ask-engadget-best-non-gaming-wireless-headphones/:


Tiedämme sinulla kysymyksiä, ja jos olet tarpeeksi rohkea pyytää Maailman vastauksia, tässä pistorasiaan tehdä niin. Tällä viikolla Kysy Engadget tutkimus on tulossa meille lukija Conception, joka on aika hulvatonta tarina kerrottavanaan. Jos etsit lähettää kyselyn oman, pudota meille rivi kysy [at] Engadget [dawt] com.


"Mikä on paras langattomat kuulokkeet markkinoilla (ei Gaming Headset - ei tarvitse mikrofonia) ja halvin dollari musiikkia kuunnellen / TV ympärillä minun koti ja piha. Yksi ehto on, että en omista iPodia, joten ne vain täytyy työskennellä yhdessä normaali 3,5 mm stereo-kuulokeliitäntä. Mikä on todella tärkeää minulle on uskollisuutta ääni, ja toivottavasti etäisyydellä lähettimestä. Vaikuttaisi siltä minulle, että 900 on niin viime vuonna, ja olen kyllästynyt kuuntelemaan minun naapuri valittaa avioliitossaan, kun laite olen tällä hetkellä käytössä poimii hänen puheluita. En pelkää maksaa 300 dollaria ja 400 dollaria, jos tarvetta on, mutta tietenkin edullisin vaihtoehto on parempi. "



Katso, tämä mies tarvitsee apua. Hän tarvitsee kuulokkeet toistaa musiikkia, ei vihainen avioero vaatii. Auttakaa pudottamalla jonkin verran tietoa kommenteissa alla. Kiitos. Kiitos.

Kysy Engadget: paras (ei-peli) langattomat kuulokkeet? alun perin ilmestynyt Engadget Ma, 11 kesäkuu 2011 23:25:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .



Permalink | | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar