lørdag den 23. juli 2011

7 Ways Twitter Olla Winning Local

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/EaUA1NbWwiU/:

Toimittajan huomautus: seuraava vieras post on kirjoittanut Victor Wong , toimitusjohtaja PaperG , paikallinen mainonta teknologiayritys.


Valloitusta "paikallinen" on yksi suurimpia mahdollisuuksia Internetissä tänään, ja näyttää siltä,

vaikka Twitter ainutlaatuinen asema on mennyt pitkälti huomaamatta. Tänään, Twitter on hämmästyttävä työkalu

Connecting People maailmalle, mutta se ei ole vielä muodostanut ihmisiä paikkoihin he välittävät

noin. Jos Twitter päätti silta että kuilu kuitenkin enemmän käyttäjän sitoutumista ja jopa ansioita

todennäköisesti seuraa.


1. Twitter paikat

Mitä tapahtui Twitter paikat? Vuonna 2010 Twitter luotu paikka sivut paikallisille yrityksille (kutsutaan Twitter paikkaa), mutta ne menetettiin uusi uudelleensuunnittelun. Alkuperäinen käsite, kun taas puuttuu näkyvyyttä ja hyödyllisyyttä, jos hyvä suunnitelma miten Twitter voisi paremmin palvella paikallisia yrityksiä eriyttämällä niitä säännöllisiä käyttäjiä.


Ensimmäinen askel Twitter tullaan mietitään, miten erottaa henkilökohtaisia ​​tilejä liiketoiminnan osuus. Tehty oikein, Twitter paikat voisi tulla go-lähde tiedot kaikista liiketoiminnan (onhan yritykset ovat todennäköisesti päivittää Twitter sivun yli niiden verkkosivuilla). Uusi Twitter paikat voitaisiin kytkeä paikka sivut vastaavilla yritysten kirjanpidon sekä yhteenlaskettu sisältöä muista paikallisista lähteistä samanlainen kuin mitä Google tekee sen Place Pages.


2. Mistä Seuraa

Lisäksi "Kuka noudattaa," Twitter pitäisi luoda "Mistä seurata" osio, joka olisi pinta ehdotti Twitter paikka sivut, mikä lisää näkyvyyttä Twitter paikat. Paitsi, että se lisätä käyttäjien osallistumista, tämä ominaisuus myös tuottaa mahdollisimman mainostarjonnasta "Promoted Places" tuotetta, joka olisi paikallinen vastine "Promoted Accounts" jo myynnissä.


3. Paikka trendit

Twitter pitäisi olla lopullinen federator check-ins, sekä suoraan (Foursquare, geo-tagged tweets) ja implisiittinen (Instagram). Useimmat sijaintiin perustuvat palvelut jo lähettävät tietoja Twitteriin, joka pysyy puolueettomana ilman omaa kilpailevaa palvelua, toisin kuin Facebook. Yhdistämällä lähetetään paikkatiedot, Twitter voi itse järjestää mitä tapahtuu tietyssä naapurustossa tai tapahtumapaikan ja näyttää trendit paikkoja. Tämä hyödyllinen työkalu myös luo jälleen luonnollisen ad tilaisuus - Ylennyksen Place Trends.


4. Geotargeted Tweets

Jos suuret ketjut, yksi Ongelmana on, kuinka käyttää kimittää näyttää paikallisia, kauppakohtaista tarjouksia. Twitter

pitäisi mahdollistaa maksaa mainostajien geo-tavoite tweetien seuraajia tietyssä paikassa. Tekemällä näin, kansallisen paikallisten yritysten kanssa useita paikkoja, kuten Whole Foods tai Best Buy, voi lähettää viikoittain erikoisuuksia erityisiä tietyille alueille ilman pelkoa vieraannuttaa käyttäjiä muilla alueilla.


5. Paikallinen hälytykset

Jokainen, joka on käyttänyt Twitter voi kertoa se kultakaivos tietoa Yhteisö - jos osaat etsiä oikein. Auttaa ihmisiä löytämään paikallisen sisällön, Twitter voisi tarjota "Google Alerts", jossa käyttäjät saavat ilmoituksen, kun avainsanat (paikat, ihmiset jne.) tapahtuu lähellä. Ihmiset voivat sitten välittömästi ilmoituksen, kun koulu, lapsi, tai tärkeä paikallinen ongelma tekee uutiset.


6. Uskollisuuspalkinnot

Jokainen liike haluaa palkita parhaita asiakkaita, ja Twitter pitäisi olla kuollut helppo palkita uusia seuraajia tai uskollinen kannattaa. Monet yrittäjät haluaisivat sanoa: "Kiitos kun lähdin ravintola, tässä kupongin ilmaiseksi alkupala!" 3rd osapuolen pyrkimyksiä, kuten PaperG n Polly.IM, ovat jo alkaneet tehdä jotain vastaavaa suuri menestys.


7. Edistänyt Retweets paikallisen kauppakamarin

Kuvittele yhdistämällä konsernin osto-villitys kanssa alustan pohjimmiltaan sosiaalinen kuin Twitter. Twitter

on kaupankäynnin mahdollisuuden päästä paikallisten käsittelee tilaa tekemällä


Ingen kommentarer:

Send en kommentar