tirsdag den 26. juli 2011

BuzzFeed aiheuttaa tekijälleen HuffPost Andy Wiedlin Chief tullimies

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZFCinUh-1yQ/:

Huffington Post SVP myyntijohtaja Andy Wiedlin on siirrymme BuzzFeed tällä viikolla, liittymällä virus Sisältöön kohdistuva käynnistyksen Chief tullimies. Ennen hänen asemaansa HuffPost, Weidlin painettuna Fort kuin VP itärannikon myyntijohtaja Myspace ja käyttöön viiden vuoden työjakso at yahoo kuin VP myyntijohtaja Northwest.


Hänen vuokraamalla lehdistötiedote, Wiedlin korosti, että Buzzfeed n oli sijainniltaan hyvä tekniikka ja sisällöllisesti ajaa nykyinen sosiaalinen muutos tapahtuu median laskelmiin pitkälti hänen päätökseensä muuttaa pienelle yritykselle. Tällä BuzzFeed Wiedlin tullaan suoraan Buzzfeed toimitusjohtaja (ja HuffPost toinen perustaja) Jonah Peretti .


BuzzFeed, joka pohjimmiltaan on Internet virality alas tiede , tällä hetkellä on yli 13 miljoonaa kuukausittaista kävijää paikan päällä, jossa BuzzFeed affiliate "virus media" verkko saavuttaa lisää 225 miljoonaa euroa.


Wiedlin oletettavasti annetaan tehtäväksi laittaa hieman mainostajalle rahaa, jolla kaikki haltioitunut silmämunat ovat.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar