tirsdag den 26. juli 2011

Versiosta 2.0 Assistly tuo Simple Hinnoittelumalli palkintoja ja vähän vapaa asiakaspalveluun Software

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/LahD5KZbc40/:

Assistly , pilvi-pohjainen asiakas tukialuksena, nosti 3.000.000 dollaria rahoitusta tammikuussa tämän vuoden Bulldoggitapaamiset Capital , Index Ventures , Salesforce, samoin kuin useat muut enkelit ja pääomasijoittajat.


Koska käynnistää syyskuussa viime vuoden ja saamassa uutta pääomaa, Assistly on nostettu yrityksiä kuten Yelp, Etsy, 37signals, Pandora, Vimeo, ja Spotify kuin maksavia asiakkaita, houkutella heidät asiakastuki alustan, jonka avulla yritykset voivat vastata asiakkaiden perinteisten Asiakaspalvelu polkuja kuten sähköpostia ja puheluita hyödyntämällä sosiaalisen median keskusteluja Facebook, Twitter ja muut sosiaalisen verkostoitumisen sivustoja. Se auttaa myös, että käynnistyksen laskee Mark Cuban ja David Liu neuvonantajina.


Mutta sen lisäksi kykyä seurata asiakkaalle pulista useista eri kanavista, Assistly avulla yritykset voivat suodattaa nämä keskustelut, järjestää niitä tärkeysjärjestykseen, käytännöllisiä luettelot sekä mahdollistettaisiin pääsy asiakkaan historia, automatisoida kaikki nämä tukiprosessien, ja katsella mittarit ja analysointi.


Toinen iso myyntivaltti Assistly oli sen hinnoittelumalli, johon sisältyi "Flex" hinnoittelumallin, jossa käyttäjät saattoivat ostaa käyttöaikaa käyttäjille, jotka eivät ole kokopäiväisesti aineet (kuten execs, kehittäjät, markkinointi jne.), kanssa kyky luoda uusia Flex paikkaa veloituksetta istuinta kohden.


Koska käynnistää, kuten hyvän asiakastuen käynnistyksen Assistly on kuunnellut omaa asiakaspalautetta, ja se luulee että se on löytänyt entistä houkuttelevamman hinnoittelun. Loppujen lopuksi ei ole houkuttelevammalta sana kuin "ilmainen".


Tänään, Assistly on liikkuva pois uuden hinnoittelumallin, joka sisältää täysin varustellun version palvelunsa ilmaiseksi - sekä versio 2.0 sen SaaS ohjelmisto. Assistly Co-perustaja ja toimitusjohtaja Alex Bard kertoi meille, että alkuperäinen hinnoittelumalli oli "tuttu SaaS olet nähnyt satoja kertoja", se oli kolmikerroksisten (Standard, Professional ja Enterprise), jossa jokainen kyynel lisäämällä ominaisuuksia , mutta samalla saada kalliimpia per-paikkainen perusteella.


Ideana päivitykset on päästä pois tarjoamasta "hobbled Premium malli". Asiakkaat kertoivat käynnistyksen että he halusivat alkajaisiksi palvelun ilmaiseksi, ja sitten kasvaa edullisesti kuin he itse kasvoi. Mitä enemmän, asiakkaat eivät pidä porrastettua hinnoittelua rakenteita, he haluavat ostaa, mitä he tarvitsevat, kun he sitä tarvitsevat, ei olla pakotettu päivittää myöhemmin. Yksinkertaisesti sanottuna, he haluavat hintajärjestelmä, joka on yksinkertainen, ymmärrettävä ja läpinäkyvä, ja he haluavat pystyä muuttamaan mielensä.


Vaikka se voi kuulostaa paljon pyytää, Assistly mielestä se on keksiä hyvä ratkaisu. Ensimmäisen kokopäiväisen agentti on vapaa kaikille Assistly asiakas, ja yritykset voivat lisätä niin monta "Flex Agents", koska he haluavat ilmaiseksi, maksamalla vain 1 dollaria tunti todellista käyttöä, ja se poisti porrastettu hinnoittelu kokonaan. Assistly lisäsi halpa "la carte" päivityksiä, joita käyttäjät voivat lisätä tai poistaa, kun ne ovat niin innoittamana.


Työryhmä myös aiemmin saavutettuihin kaikessa nykyiset asiakkaat, säätämistä se siten kuin antaa heille paras sekoitus vanhaa ja uutta. Mukaan Bard, ei yksittäisen asiakkaan hinta nousi. Se kuulostaa Netflix voisi ottaa sivun pois Assistly kirja.


Toisessa ainutlaatuisen kierre, Startup on antanut asiakkaille mahdollisuuden ansaita bonus flex tuntia palkintoja (mitä se soittaa Assistly Vau Rewards), jonka he ansaitsevat vain käyttämällä palvelua. Joten tämä tarkoittaa, että toimet Liikeyritys voi yleensä olla ansaitsee niitä pisteitä ja pienentää kokonaiskuluja käynnissä palvelun. Esimerkiksi jos yrityksen yhdistää sen Twitter-tilin Assistly, se voi saada 3 vapaa tunteja maksutonta tukea.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar