søndag den 3. juli 2011

Kun Google Circles Collide

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/xJ2UW4IP4Wg/:


Toimittajan huomautus: Vieras kirjailija Rocky Agrawal blogit uudelleensuunnittelu ja Tweets @ rakeshlobster .


Tykkään luoda. Löydät sisältöä Olen luotu minun oman blogeja , TechCrunch , Facebook, Twitter , Flickr , Quora , Everytrail , Namesake , Yelp , Foursquare , YouTube , disqus , Kindle ja BTCF . Luon enemmän sisältöä kuin valtaosa internetin käyttäjiä.


Olen aktiivisesti miettiä kuinka luoda sisältöä ja oikea yleisöjä sitä. Kun olen vaellus, otan kuvia trailheads, haarukat ja muita asioita, jotka ovat visuaalisesti kiinnostavana. Olen myös kuljettaa GPS minun kanssani, jotta voin tarkasti paikkatunnistetietoja jokainen kuva . En, koska se on arvokas Everytrail käyttäjän määrittämään, kuinka vaeltaa polkua. Kun lataan kuvia vaellukselle Facebookiin, ne reittipisteen kuvat eivät sisälly. Kyllä, I'ma dorka .


Koska valvonnan taso että Google + tarjoaa, olisin innoissani Tämä uusi työkalu. Mutta en ole.


Se ratkaisee väärän ongelman, erityisesti Googlen Circles , Google + ominaisuus, jolla voit jakaa eri asioita eri ihmisille. Ja se ei tee mitään ratkaistakseen suurin ongelma sosiaaliset verkostot tänään: kasvava kohinasuhde.


Tavoittaa oikean kohdeyleisön


Google on täysin oikeassa sanoessaan, että on olemassa useita ympyröitä ihmisten elämässä. On varmasti minun. Miten olen ratkaissut sen tähän asti on vain käyttää erilaisia ​​sosiaalisia verkostoja eri sosiaalisten piireissä. Olen varovainen, kuka Hyväksyn eri ryhmiin. Esimerkiksi:



  • Facebook. Yleensä minun on tavannut sinua henkilökohtaisesti ja harkitsee ystävä laaja määritelmä sana. Tämä sisältää satunnainen ystäviä, työtovereita menneistä ja nykyisistä, luokkatoverit, ystävät-of-ystäviä. En hyväksy kaveripyyntöjä tuntemattomilta tai ihmiset olen kokoontunut vain kerran konferenssissa.

  • Twitter. Ilmeisesti joku on tervetullut seuraamaan minua. Aion seurata ihmisiä, jotka harjoittavat aiheita välitän.

  • Foursquare. I raja Foursquare ystäviä ihmisille, jotka olen tavannut ja olen todennäköisesti viettää aikaa. Ystäväni Facebookissa, jotka ovat myös Foursquare, olen vain Foursquare ystäviä ja heistä yli puolella.

  • LinkedIn. Kaikki käyttäjästä työnhakuun, liiketoiminnan kehittämiseen ja rekrytoida. Hyväksyn LinkedIn pyyntöjä ihmisiltä kanssa olen työskennellyt, yhteistyöyritykset, ihmiset Tapaan konferensseissa jne.


Tämä erottelu tekee myös paljon helpompaa minulle, jotta sisältö ei saa jaettua INA


Ingen kommentarer:

Send en kommentar