søndag den 3. juli 2011

Power Of Pull

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/sP3c71PFkv0/:

Toimittajan huomautus: Tämä viesti oli kirjoittanut Alex Rampell , toimitusjohtaja TrialPay . Rampell on säännöllinen avustaja TechCrunch - katso hänen edellinen Vieras Viestit tässä.


Mikä tekee sähköpostista, Facebook ja Google niin arvokas? Vastaus: Käyntiosoite niitä on pitkälti spontaani huolimatta synapsien että palo aivoissa, jotka tekevät luet sähköpostia, Facebook-syötteen tai päättää tutkimukseen jotain Google. Toisin sanoen, ihmiset vetää sisältöä itse, sen sijaan, että sisältöä voi työntää - tai pakotettu - heille.


Paras tapa tarkastella kuluttajien web-sovelluksia on niin monimutkainen pino "vetää" ja "työntää". Ettei näitä ehtoja voidaan sekoittaa aikaisemmin sukupolven push : "pull" on toivottua toimintaa kuluttaja, kun taas " push "on kehotus, jonka myyjä / tuottaja. Kuluttaja lopulta "vetää" matkapuhelimella tai tietokoneella. Kaikki muu on "työntää" kuluttajalle kautta mainoksia, sähköposteja tai muita markkinoinnin keinot yrityksiltä hinku saada liiketoiminta ja liikennettä.


Suurin temppu, että Facebook koskaan "veti" oli muuttumassa push alustan (riippuu email kosimaan käyttäjät takaisin) de facto veto-alustalla. Facebook touts että 50% + sen käyttäjät log-in joka päivä, ja minun arvaus on, että valtaosa niin ilman kehotusta. Push on edelleen arvokas vaan täydentää massiivinen vedä että Facebook on kehittänyt.


Miksi Vedä niin tärkeää verkkoyrityksen? Leikkaavat voimat ihmisen psykologian ja taloustieteen.


Ensinnäkin psykologia: miettiä, miten useimmat ihmiset vihaavat on "myydä". "Myytäisiin" on eräänlaista push. Kuluttajat saavat satoja lähettää tarjouksia ja sähköpostit työntää niitä joka viikko. He oppivat hienosäätää näitä keräyksiä ulos, varsinkin jos ne eivät ole ostaa ajattelutapa. Merkitys on tehtävä tarjota kuluttajien sovi paramaterized ajan.


Toiseksi taloustieteen: vedä alustaa ei tarvitse antaa rahaa tavoittaa tai hankkia asiakkaita, push alustan ei. Facebook markkinointi viettää käyttäjää kohden on alhaisin yritys tiedetään mies. Myönnettäköön, Facebook on luonnostaan ​​virus ja täynnä verkostovaikutukset, mutta oma-aloitteisesti vetää ilmiö on ollut ratkaiseva Facebook valta-asemaa.


Arvo veto ei ole vain kuluttajan yrityksille. Kaikki Business-to-Business yritys tietää arvo "kysyntä sukupolvi": katalysoi "pull" asiakkaat. Nopein ja halvin myyntiajat alkaa vetää, jonka mahdollinen asiakas.


Kaikkiin web-yhtiö, edistää Pull on olennaista luoda arvoa ja osallistumista. Ei ole pulaa upeita sovelluksia ja hämmästyttävä teknologia, joka pysähtyy vuoksi puutteesta vedä. Mutta suurin taloudellinen saavutus on "pull" alusta on tulossa mekanismi, joka "työntää" yritysten on sitouduttava yleisömenestys kiinnittäen kaunistaa komeasti tehdä niin. Tämä odotus miksi yritys kuten Twitter voidaan arvostetaan miljardeja pienellä tuloja.


Tässä muutamia tapoja ajatella edistää vedä:


Plan Noin Tapahtumat


Groupon Nyt on Groupon pyrkimystä lisätä vetää sen perinteisesti Push-palvelu. Haluan syödä, Minne menen? Groupon. Jokaisella ihmisellä halu on luonnollinen veto taipumus. Being "ensiavun" on ihmisen halu on uskomattoman arvokasta.


Etsi Poissa analogiat


Useimmat muodot vetää sovi ennalta sosiaalinen malli, kohti kommentoida "ihmisen halu" yläpuolella. Ennen Google ihmiset käyttää puhelinluetteloita (spontaani) löytää palveluja. Ennen sähköpostin, henkilöt tarkistavat niiden postin postilaatikkoon, yleensä tiettynä aikana (kun mai


Ingen kommentarer:

Send en kommentar