tirsdag den 12. juli 2011

TechCrunch uudelleensuunnittelu: Kopioi ja liitä Hatemail Template

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/CJRG2QvL3nU/:

Se on ehdoton, tiukka laki, että aina korkean profiilin sivusto käy läpi merkittävän uudistuksen myötä reaktio säännöllisistä lukijoista on yksi inhoa.


Ei ihmetystä, ei mitata kritiikkiä, mutta täysi-skandaali - ikään kuin he olisivat heränneet huomaamaan, että joku oli pujahtanut ja jäsensi piirteitä heidän vaimonsa kasvot.


Ja niin se oli pelonsekaisin tuntein, että kävin TechCrunch muutama minuutti sitten ja huomasimme, ettei paljon mainostettu uudelleensuunnittelu oli "mennyt elää", jossa on jättimäinen otsikko fontteja, outo underlapping kuvat ja - Oi Jumala - uusi logo. Uusi logo, että minun taiteellisesti kouluttamattomien silmään näyttää siltä kuin se oli piirretty teroitettu kärki Teenage Mutant Ninja Turtle.


Pääsuunnittelija Dave Feldman Lähetetty vilkas, ennaltaehkäisevä puolustaminen redesign täällä , jossa selitetään, miten se täyttää vaatimukset "rohkea, raaka, nopeatempoinen" AOL omistama tekniikka blogi, joka on TechCrunch. Löysin Daven viesti kiehtova, eikä vähiten siksi minulla ei ollut aavistustakaan, että joku kutsui Dave Feldman työskenteli TechCrunch. (Hello Dave!)


Mitä redesign - Suoraan sanottuna en ole varmoja siitä, miten minusta tuntuu. En ole varma jos pidän siitä, että alkuun otsikko on huutaa minulle. Olen ratkaisematta onko animoitu logo asia yläreunassa on rohkea, raaka tai nopeatempoista. Ja olen todella kahden vaiheilla siitä "myös AOL TECH" alaosassa oikealla.


Mutta se kinda kohta: se on todellakin liian aikaisin minulle - tai kukaan muukaan - arvioida, onko uusi design on parempi kuin vanha. Kuten oppiminen käyttämään uusia matkapuhelin, se tulee viedä meidät kaikki muutaman päivän päästä pidemmälle uutuus asia ja selvittää, onko se todella helppo käyttää. Ja se tulee kestää vielä kauemmin kuin meille ovat objektiiviset mittaukset - sivulatauksia, latausajat; paskaa kuin että - onko uusi ilme on "menestys".


Kaikki ei silti pitäisi - eikä - pysäyttää sinut, meidän arvostetaan lukijoita, mistä painaa kertomaan meille, kuinka paljon vihaat joka ikinen asia uusi muotoilu. Jotkut teistä ovat jo lohjennut sisään hyödyllistä palautetta siitä Daven postitse vaihtelevasti kuvataan suunnittelun "vastenmielinen", "kamala", "pahin uudelleensuunnittelu koskaan" ja "ei edes samassa sarjassa kuin Gizmodo" (Auts). Mutta entä te muut? Jos minä tiedä mitään Dave (enkä) se, että työskennelleenä kuukautta tämän uuden asian, hän yksinkertaisesti ei voi odottaa kuulla kuinka paljon vihaat hedelmiä hänen (ja hänen tiiminsä) työnsä.


Jotta se jopa helpompi voit jakaa ajatuksia, olen luonut kätevä kopioi ja liitä-merkinnän voit mukauttaa ja viestin takaisin. Yksinkertaisesti liittää tekstin sähköposti, valintaneliöt että sovelletaan, ja lähettää sen sitten becausewegiveashit@techcrunch.com.


Olet tervetullut!


<START KOPIOINTI tähän>


Hyvä TechCrunch,


Onnittelut uudelleensuunnittelun. Halusin vain pisara sinulle nopeasti huomata kertoa, että IT vitun perseestä. Oikeasti, tämä on rumin paska uudelleensuunnittelu olen koskaan kommentoinut - ja olen kommentoinut satoja: Gawker, Last.fm, MySpace ja jokainen AOL logo muutos vuodesta 1991.


Erityisesti vihaan ... (rastita kaikki kyseeseen)


Ylisuuret fontit []

Vastenmielinen kuvia []

Linkit AOL sivun loppuun [x]

Puutteelliset metakoodeja []


... Mutta ennen kaikkea Vihaan uusi logo. Laita suorasukaisesti, se ... (valitse yksi)


Sucks []

Todella perseestä []

Sucks balls []

Sucks perse []

Sucks niin perse ja pallot samaan aikaan []


Ingen kommentarer:

Send en kommentar