fredag den 15. juli 2011

Tutkimus: Ad Networks eivät noudata Do-Not-Track

Mielenkiintoisia uutisia url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/k--0ifsGnGk/Study-Ad-Networks-Not-Honoring-Do-Not-Track:

itwbennett kirjoittaa "mukaan uusi tutkimus Stanfordin yliopiston Center for Internet Society, lähes puolet Network Advertising Initiative (NAI) jäseniä, että Stanford tutkittu vasen seurantaevästeitä paikoilleen jälkeen Web käyttäjä jättäytynyt kohdistettuja mainoksia. NAI: n johtaja sanoi, että kanssa ole päästy yksimielisyyteen mitä-ei-track tarkoittaa, mainosverkot edelleen kerätä tietoja liiketoiminnan muista syistä kuin tarjoamalla kohdistettua mainontaa. "Under NAI itsesääntelyä, yritykset sitoutuvat tarjoamaan jättäytyä pois käytöstä verkossa tietoja online-käyttäytymisen mainostarkoituksessa, "Curran sanoi." Mutta NAI koodi tunnustaa myös, että yritysten täytyy joskus edelleen kerätä tietoa toiminnallisista syistä, jotka ovat erillään mainosten kohdistaminen perustuu käyttäjän online-käyttäytymistä. "


Lue lisää tämän tarinan klo Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar