torsdag den 4. august 2011

(Perustaja Stories) Thrillist n Ben Lerer Ostojen Asiakkaat ja menossa vastaan ​​Groupon

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/1fj0SXQVCwg/:


Perustaja Tarinat isäntä Chris Dixon jatkaa hänen keskustelun Thrillist Co-perustaja ja toimitusjohtaja Ben Lerer keskustelemalla asiakashankintaan.


Tunnustavat ajattelutapa, että se ei ole optimaalinen maksaa asiakkaille, Dixon kyselee Lerer asiakas yritysostostrategiaansa ja sanoo, "paljon enemmän tech yrityksille, myös Groupon ja myös uskon Thrillist todella rakennettu ... suuri osa tosin maksettu asiakashankinta, käynnissä mainoksia ja tehdä muita asioita saada ihmiset tilata, eikö?


Lerer vastaa sanomalla: "Se on totta, meillä on aina ajettu ensisijaisesti orgaanisen kasvun, mutta kaunis asia Jotkut näistä uusista yrityksistä, Groupon tai Gilt tai näistä uusista malleista on, että ne voivat todella olla tietojen ajaa niin ymmärrät elinkaariarvo käyttäjiä. "Jatketaan", jos pystyt menemään ja ostaa paljon kuin 2 dollaria dollari käyttäjille. . . ja he pitävät ovat arvoltaan $ 10, voit mennä ja rakentaa todella suurta liiketoimintaa hyvin nopeasti. "


Liikkuu eteenpäin Groupon teema alla oleva video, Dixon tuo at-large keskustelu ympäröivä "kuinka puolustettavissa nämä liiketoimintaan" ja kysyy "Miten yritykset näin luomaan kestäviä varat?"


Lerer toteaa vahvuus Groupon paikallisten myyntiimme ja tuotemerkin tunnustamista, ennen kuin osoittaa että on haasteita. Kiertolähestyminen keskustelun takaisin oman yrityksen Lerer sanoo, "En katso paikalliset kuin jotain, jos teimme niin erillisenä liikkeenä jotain, olisin kaiken innoissaan. Syystä uskon, että olemme todella hyvä istuvuus on joidenkin paikallisten kaupankäynti on koska meillä on jo kuluttajien käytössä ... ja meillä on jo mittakaavassa markkinoilla olemme menossa. "


Etsi ohi jaksot perustaja Stories täällä , mukaan lukien osa I ja osa II sekä Lerer haastattelu sekä haastatteluja Gilt n Kevin Ryan


Ingen kommentarer:

Send en kommentar