mandag den 10. oktober 2011

American Express vapauttamaan API Digital Wallet Platform palvelevat; Keskittyy Data ja personointi

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Zv1J1fmiInM/:

Serve

Kuluneen vuoden aikana, American Express on tehdä useita keskeisiä maksut kumppanuuksia teknologian yritykset ja käynnisti sen ottaa digitaalinen lompakko, palvelemme. Tarjoile integroi useita maksuvaihtoehtoja yhdelle tilille, joka voidaan rahoittaa pankkitililtä, ​​maksu- luotto-tai maksuaikakortti. Yhtiö on myös laskeutunut useita tuottoisa operaattorin yhteistyökumppanin käsittelee varten palvelemme. Erillään Tarjoile, American Express " Viime kumppanuudet ovat maksut tilaan kuuluu Foursquare , Facebook ja jopa Zynga henkilökohtaista käsittelee. Istuuduimme hiljattain Harshul Sanghi, American Express "uusi VP yritysten kasvun Group jutella palvelemisen digitaalinen lompakko ja miten yhtiö aikoo dominoida maksut tilaa.


Sanghi, joka oli aiemmin toimitusjohtajana Pohjois-Amerikan venture toiminta Motorola, tuli Amex syyskuussa. Hänen keskittyy edelleen kehittämään Tarjoile brändin ja muodostaa näitä kumppanuuksia, jotka auttavat laajentamaan kortti jäsen pohjan uusille segmenteille.


Sanghi selittää, että vaikka kaikki maksut yhtiölle (mukaan lukien jopa Google) ja Luottokorttiyhtiö on julkaisemassa omaa versiotaan digitaalinen lompakko on whats on lompakko, joka on todella tärkeä. "Lompakko, joka on eniten brändin kumppanuuksien mitä asiakkaat tulevat kallistua liian", hän sanoo. Ja tämä lompakko on nivoa saumattomasti Kanta-ja virtuaalisen valuutan, minkä vuoksi Amex ostetaan virtuaalisen valuutan ansioita alustan Sometrics muutama viikko sitten. Ja lompakko on Store tarjoaa ja käsittelee sekä niin, että kuluttajilla ei tarvitse kuljettaa noin kuponkeja tai alennuksia tallentaa.


Vaikka kaupallinen yhteistyö on varmasti avain laajaan vetovoimaa Serve, osa Sanghi n Yleiskaava edistääkseni Tarjoile läsnäolo on yhteydessä kehittäjille. "On vaikea mobiilimaksaminen startups mittakaavassa ilman kumppanuuksia joitakin suuria taloudellisia kumppaneita", hän selittää. "On paljon sääntelyn kannalta liikkuvan rahan, ja petosten hallintaan ja haluamme olla kumppani mobiilimaksaminen startups ajatella tähän tilaan." Sanghi sanoo, että ensimmäisen puoliskon ensi vuonna, American Express avaa Serve alustan kehittäjäyhteisö.


Toinen alue, jolla American Express on keskitä kun se tulee palvella tietoihin. "Tietojen tulee olla erotteleva tekijä ovat maksut tilaa" Sanghi kertoo. Henkilökohtainen kokemus tulee olemaan avain tarjota digitaalinen lompakko että kuluttajat parven, hän sanoo. Eikä kyse ole vain ostotiedot että American Express etsii minun.


Intent tiedot sekä atk erimuotoisia tietoja kaikki pelaa osa tuottaa yksilöllisiä maksuja kokemus Twitterissä. Tämä tarkoittaa analysoida asioita kuten Tweets, Twitter tunteita, teidän sosiaaliseen ryhmään, Facebook päivitykset ja toimittaa kohdennettuja tarjouksia. "Taika tulee olemaan vuonna naimisiin jäsenneltyä tietoa ja rakenteettoman tiedot tuloksia reaaliajassa," Sanghi sanoo.


Kun 100000000 kortti jäsentä, American Express "data mahdollisuudet ovat valtavat. Mutta yksityisyys on keskeinen huolenaihe tällä data mining, sanoo San


Ingen kommentarer:

Send en kommentar