søndag den 2. januar 2011

Kiinan teollis-ja tekijänoikeuksien hankinta Tactics Exposed

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/UmtU4w6Vgzw/story01.htm:
hackingbear kirjoittaa "vuonna julkaistussa haastattelussa Sina.com.cn, Kiinan rautateiden insinöörit antoi yksityiskohtaisen selvityksen historia, motivaatio ja teknologiat takana Kiinan suurten nopeuksien rautatiejärjestelmään. Lisää kiinnostavaa, ne räikeästi paljasti strategioita ja taktiikoita käyttää hankkimalla suurten nopeuksien rautatiejärjestelmän tech ulkomaisilta yrityksiltä (Google-käännös Kiinan alkuperäinen). alussa, Kiina kehittänyt oman suurten nopeuksien rautatiejärjestelmän tunnettu kiinalainen Star, joka saavutti testin nopeus 320 km / h, mutta järjestelmän ei pidetä luotettavana tai riittävän vakaa käytettäväksi. Niinpä Kiina päätti tuoda teknologiaa. johtajat kehotti "Hankkeen tavoitteena on vahvistaa talouttamme, ei heidän." Keskeinen strategia palveluksessa on hajota ja-hallitse: jakamalla jopa teknologiat järjestelmän tuovan useita erilaisia tekniikoita eri yhtiöiden, se varmistaa, ettei yksittäinen maa tai yritys ei pysty hallitsemaan. "Mitä me teemme on vaihtaa markkinoille teknologioita. neuvottelu johti ministeriön Railway [vastaan liittoutumien viejämaiden]. Yhtenäisen toimeenpanovaltaa antoi Kiinan valtava etu neuvotteluissa ", sanoi Wu Junrong," Jos emme anna periksi, heillä ei ole valinnanvaraa. Ne Kaikki haluavat palan valtavan suurten nopeuksien rautatiejärjestelmän hanke. " Esimerkiksi [Kiinan veturi junan] CRH2 perustuu Japanin tech, CRH3 Saksan teknologian ja CRH5 Ranskan tech kaikki jälkiasennus Kiinan rautatieliikenteen normeja. Toinen strategia on ostaa rakentuva. Kolme ensimmäistä junat tuotiinko koko, toisessa kolme yhdistetty tuotujen osien, myöhemmin junat on yhä enemmän Kiinan valmistettu osista. "

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar