søndag den 2. januar 2011

Super Mario Bros 3 Level Design Lessons

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7Q-EL12Bx7k/story01.htm:
Anonyymi lukija kirjoittaa tähän ote merkitsevät bitit miten aikaisin tason suunnittelua Super Mario Bros 3 asteittain pelaajia peliin ilman jotain niin räikeä ja häiritsevä kuin tutorial: "Super Mario Bros 3 on monia ilmeisiä suunnittelu opetukset jotka ovat läsnä myös muissa peleissä, esim. asteittainen tasoilla monimutkaisuutta, joka sallii pelaajien päällikölle erityinen mekaanikko. Mikä hämmästytti minua aikana minun playthrough, vaikka oli kuinka jotkut näistä kokemuksista oli täysin vapaaehtoista. pelissä ei ole mitään pakko käsi-tilalla, ja se ei pelkää pelaaja yksinkertaisesti tutkia sitä omalla tahtiin (vaikka se tarkoittaa kiertää paloina kokemus). "

Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar