onsdag den 26. januar 2011

Volkswagenin XL1 konsepti plug-in diesel hybridi on 313MPG polttoainetehokkuutta kyseenalaisia estetiikka

Mielenkiintoinen uutinen tarkastella http://www.engadget.com/2011/01/25/volkswagens-xl1-concept-plug-in-diesel-hybrid-has-313mpg-fuel-e/:
Höyrytys alas Autobahn voisi olla saamassa paljon tehokkaampaa. Volkswagen on carted pois sen Äskettäin päivitetty Super Tehokas Vehicle käsite, nyt puhuttu XL1, joka oli - paljon sumea matematiikka , olemme varmoja - on mitoitettu 313MPG polttoainetehokkuutta ja tuottaa vain 24g CO2 kilometriä kohden . Ei sähkömoottori ja TDI dieselmoottori tekee kaikki surina ja möly ääniä sisällä, kun taas yleinen runko on keskittynyt tekemään auton valo ja aerodynaaminen kuin mahdollista. Volkswagen on saavuttanut 795kg omapaino käyttämällä hiilikuitua, magnesium, keramiikkaa ja alumiinia ajella alas ylimääräinen portliness päässä XL1, kun tuuli-tunneli testaus ja optimointeja tuloksena on varsin esimerkillinen 0,186 ilmanvastuskerroin. On harvinaista nähdä tällaista ominaisuutta mistään ulkopuolelta superauto valtakunta, mutta sitten on syy, miksi tämä PHEV on vasta käsite. FOF.

Jatka käsittelyssä Volkswagenin XL1 konsepti plug-in diesel hybridi on 313MPG polttoainetehokkuutta kyseenalaisia estetiikka

Volkswagenin XL1 konsepti plug-in diesel hybridi on 313MPG polttoainetehokkuutta kyseenalaisia estetiikka perin ilmestynyt Engadget on ti, 25 tammikuu 2011 23:09:00 EDT. Tutustu käyttöehtoja syötteitä .

Permalink Autoweek | lähde Volkswagen | Lähetä | Kommentit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar