søndag den 27. februar 2011

Kuluttajat ostavat vähemmän Tech Stuff, Keep It Pidemmät

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/yv4CDopckUo/Consumers-Buy-Less-Tech-Stuff-Keep-It-Longer:

Hugh Pickens kirjoittaa kirjoittaa "NY Times kertoo, että on olemassa viitteitä siitä, että meri muutos tapahtuu kuluttajien käyttäytymisessä seurauksena suuri lama: amerikkalaiset ostavat vähemmän tech kamaa ja mikä kestää (norm. voidaan tarvita). Vaikka monissa tapauksissa ero on vain kuukausia, ekonomistit ja kuluttajat sanovat lähestymistapa saattaa kestää kauemmin kuin täydellinen toipuminen ja paluu helppo luotto, koska vahvan vaikutelman taantuma on tehty kuluttajille. Esimerkiksi Patti Hauseman juuttunut hänen viiden vuoden vanha Applen tietokone, kunnes se alkoi tehdä outoa surisevaa ääntä ja joskus huonosti ennen kuin hän osti uuden tietokoneen jouluna - itse asiassa uusittu yksi. "Viikkoa myöhemmin vanha kuoli. Aikakatkaisu sitä aika hyvin," sanoo Hauseman lisäämällä että se ei ollut niin paljon, että hän ei olisi varaa uusia asioita, mutta että viime vuosien taloudellinen epävarmuus oli jättänyt hänet tunne, että hän voisi varastaa hänen tulevaisuudessa heittää pois tavaroita, jotka oli vielä arvoa. Kuluttajat pitävät kiinni uusien autojen levy-63.9 kuukautta, enintään 4,5 kuukautta vuoden takaisesta ja 14 prosenttia vuodesta 2008 lopussa mukaan yksi tutkimusmatka yritys. Toimiala analyytikot myös ilmoittaa, että ihmiset keskimäärin odottavat 18 kuukautta päivittää matkapuhelimesta, pystyyn joka 16 kuukautta vain muutama vuosi sitten. "Emme aio palata aikaan meidän mummot" tarinoita siitä, mitä he pitivät ja kuinka niitä käytetään asiat niin huolellisesti, sanoo Nancy F. Koehn, professori Harvard Business School ja historioitsija kuluttajien käyttäytymiseen. "Mutta näemme johdonmukainen inching tai trudging tuota."


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar