mandag den 11. april 2011

TJX Hacker Väitteet Yhdysvaltain Valtuutettu hänen rikoksistaan

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/TlGBK52_i1A/TJX-Hacker-Claims-US-Authorized-His-Crimes:

doperative kirjoittaa "Tuomittu hakkeri Albert Gonzalez kysyy liittovaltion tuomari heittää ulos hänen aikaisempi syyllinen perusteet ja nosta hänen ennätyksellinen 20 vuoden vankilatuomio, syytöksistä, että hallitus valtuutetaan hänen vuosia kestäneen rikollisuuden uhriaan. Artikkelista:" Hallitus on myöntänyt, että Gonzalez oli keskeinen undercover Secret Service tiedottaja aikaan rikkomisesta. Nyt, 24 maaliskuu habeas corpus vetoomukseen Yhdysvaltain käräjäoikeus Massachusettsissa, Gonzalez toteaa, että salainen palvelu valtuuttaa häntä sitoutumaan rikoksia. "Olen edelleen sitä mieltä, että olin puolesta Yhdysvaltain salaisen palvelun ja että olin oikeus ja velvollisuus osallistua toimintaa olen tehnyt osana Minun tehtäväni on kerätä tiedustelutietoa ja etsiä kansainvälisiä rikolliset", hän kirjoitti. " En nyt tiedä ja ymmärrä, että olen ollut käytetty syntipukki kattamaan jonkun virheitä. '"


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar