tirsdag den 28. juni 2011

Capcom murskaa uudelleenpelattavuutta uuden pelin tekemällä pelitallennuksia pysyvä

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/Mt7JwUyArwk/capcom-crushes-replay-value-of-new-game-by-making-saved-games-permanent.ars:


Kun avaat upouusi kopio Resident Evil: Mercenaries 3D tänään, saatat löytää jotain mielenkiintoista käsin. "Huomaa: Tallennetut tiedot tästä ohjelmistoa ei voi nollata," sinä olet varoittanut. Kun pelaat peliä ja edistymistäsi on tallennettu, ei ole mitään keinoa ottaa se takaisin. Tämä on peli ikuisesti.


Selitän, miksi tämä on niin raivostuttavaa, jos olet epäselvää, miten vihamielinen tämä on pelaajille. Kun olet pahoinpideltiin pelin, et voi pyyhkiä oman edistymisen ja aloittaa alusta. Jos haluat lainan pelin ystävä, he eivät voi aloittaa oman pelin alusta alkaen. Saatat pystyä kaupan pelin osaksi säilytä tai myydä se, mutta en ehdottaisi ostaa sen joku käyttää, koska et voi aloittaa alusta ja avata kaikki sisältö itse.


"Käytetyt pelin myynti ei tekijä tässä kehityksessä päätöksessä, joten toivomme, että kaikki kuluttajat voivat nauttia kokonaisuudessaan Survival-toiminta kokemuksia että peli ei tarjota", Capcom sanoi lausunnossaan huomiota Giant Bomb .


"Resident Evil: Mercenaries 3D, kaikki tehtävän edistyminen tallennetaan suoraan Nintendo 3DS kasetti, jossa se ​​ei voi nollata," julkilausuman jatkoi. "Luonne pelin kutsuu korkea kyllästy parantamiseksi tehtävän tulokset. Lisäksi tämä ominaisuus ei poista mitään sisältöä käyttäjien saatavilla."


Jos tämä ei ole satuttaa jälleenmyyntiarvon, miksi muuten teet tämän? Myös tämä sattuu jokainen joka ostaa pelin, ja merkittävästi vahingoittaa pitkän aikavälin kyllästy osaston. Olen usein pyyhkiä tallennetun pelin tiedostot kannettavaan pelien aloittaa tuoretta, ja tämä uusi "ominaisuus" tekee sen mahdottomaksi.


Joten kiitos, Capcom. Olet tehnyt minun ostopäätökseen paljon helpompaa.


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar