tirsdag den 28. juni 2011

Ominaisuus: Kysy Ars: Apua! Tarvitsen VoIP-palvelu virtuaalitoimistotiliäni!

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/88MHnRjUYdA/ask-ars-what-small-business-voip-service-is-right-for-me.ars:


Vuonna 1998 Ask Ars oli varhainen piirre hiljattain käynnistänyt Ars Technica. Nyt kuten silloinkin, se on kaikki sinulle kysymyksiä ja yhteisömme vastauksia. Joka viikko me kaivaa meidän kysymys laukku, tarjoamaan omaa ottaa, napauta viisauden lukijoillemme. Voit lähettää oman kysymyksesi, katso vinkkejä sivulta .


Q: Olen hiljattain lopettaa vanhan työni on suuri yritys ja alkoi työskennellä käynnistyksen. Käynnistys on 100 prosenttia virtuaalinen (meillä ei ole toimisto, ja jokainen työskentelee kotoa), joka on suuri, koska rakastan tehdä neuvottelupuheluita minun nyrkkeilijät. Mutta haittapuoli on, että kaipaan joitakin minun vanhemmat, ei-virtuaalinen työ. Kaikkihan me oli lankaliittymiin erinomaisella äänenlaadulla, puheposti, ja laajennukset-tavallista puhelinominaisuuksia että kaikki odottavat toimistossa työtä.


Mutta nyt olen jumissa joko minun matkapuhelin, joka putoaa puhelut, kun olen sisälle talooni, tai oma henkilökohtainen lankaverkko, jonka minä sitoa tuntikausia (Tämä ajaa vaimoni pähkinät). Olen hiljattain alkaneet tarkastella liiketoiminnaksi VoIP-palvelut, ja ajattelin ehkä Ars olisi jonkinlainen käsitys olemassa, koska te olette virtuaalinen yritys samoin. Mitään ajatuksia?


Hyvä uutinen on, että voit todella löytää VOIP-palveluntarjoajaan, joka tarjoaa kaikki ominaisuudet, olet tottunut vanhasta työpuhelimeen-laajennus numerot, puheposti, hakemiston, tms. Huono uutinen on, että löytää kunnollinen VoIP-palvelua oman käynnistyksen tai liiketoimintaa paljon kuin ostaa uusi kännykkä. On olemassa paljon vaihtoehtoja, joista valita, ja lukemattomia lisäosia ja hinnoittelu suunnitelmia, se voi olla vaikea erottaa toisistaan.


Lue loput tämän artikkelin ...


Lue kommentteja tähän virkaan





Ingen kommentarer:

Send en kommentar