tirsdag den 14. juni 2011

Kysy Slashdot: Sivuston Editointiohjelma pitkän matkan?

Mielenkiintoinen uutinen on url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/5IseBff6_Kc/Ask-Slashdot-Web-Site-Editing-Software-For-the-Long-Haul:

Hiirenpyytäjä kirjoittaa "Näyttää siltä, ​​ettemme voi luottaa ohjelmistoja, erityisesti Web-sivuston muokkausohjelmisto, jotta olemassa pitkään. Joka kerta olen luottaa jotain, se kestää vain pari vuotta ennen kuin se saa roskakoriin. Olen käyttänyt GoLive n CyberStudio ennen se sai nielaisi kuten GoLive Adobelta. Kumpikin sai roskakoriin. Olen lopulta käytetään Applen. Mac HomePage. Se sai roskakoriin ja tilalle iWebillä. aikaan käytin iWeb, isännöi MobileMe, ja Apple vain tappoi sen jälleen yhdessä hosting . Niin, koska olen valmistaudutaan siirtymään minun juttuja eri sivustoja, kiinni oman hosting-palvelin (ulkoistettu), olen miettinyt, mitä tahansa visuaalinen verkkosivuston toimittaja (t) voisin käyttää, pitkän matkan. I "m melko kyllästynyt työkalunvaihtoon joka toinen vuosi ja ohjelmistokehittäjä, mieluummin vietän aikaa muokkaamiseen verkkosivuilla sijaan koodin siihen. Mitään ehdotuksia?"


Lue lisää tämän tarinan on Slashdot.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar