tirsdag den 19. juli 2011

Amex Linkit ylös Facebookiin kuponki-vähemmän tarjoukset, ja sen avulla Merchants Go Sosiaalinen

Mielenkiintoisia uutisia url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/pOd1ZGbCmUE/:

American Express on menossa all-in Päivän tarjoukset liiketoimintaa, silmiinpistävää käsitellä Facebook, joka on samanlainen kuin se jo on kanssa Foursquare . Kautta uusi Facebook app. kutsutaan " Link, Like, Rakkaus , "Amex kortinhaltijat voivat linkittää omaa korttia heidän Facebook tilejä aivan kuten he voivat jo sitoneet kortit heidän Foursquare tilejä. Kun he tekevät niin he saavat kojelautaan hinnat maasta tuotemerkkejä kuten Whole Foods, Dunkin 'Donuts, Virgin America, ja Sports Authority. (Nämä tarjoukset ovat erilaisia ​​kuin Facebook tarjoukset , jotka Facebook lähteistä itse)


Toisin Groupon tai LivingSocial, nämä Amex käsittelee eivät vaadi ketään ennalta ostaa mitään tai esittää mitään kuponkeja kauppiaille. Yksi suurimmista haasteista Päivän tarjoukset teollisuus miten mitata, kuinka monta tarjoaa todella lunastetaan tuhansia eri osallistujamaiden yritykset. Mutta Amex on etuna tässä, että se on jo maksu verkon, joka on perustettu ja hyväksytty kaikenkokoisille yrityksille ympäri maailmaa. Kaikki ihmiset ovat vain ostaa käsitellä kohteen kanssa Amex-kortilla ja ne hyvitetään kaupan määrä. Facebook Twist on, että tarjoukset näet vaikuttavat mitä sinä ja ystäväsi "kuten" Webissä käyttäen Facebook kuten painiketta.


Vaikka monet tarjousten käynnistää ovat kansallisia tuotemerkkejä, Amex on myös hyödyntämällä suhteitaan pienempiä paikallisia kauppiaita. Se on käynnistämässä ohjelmaa heille suunnatuissa nimeltään Go sosiaali joka mahdollistaa kauppiaiden hallita käsittelee Molemmissa Facebook ja Foursquare, muiden sosiaalisten verkostojen lisätään tulevaisuudessa. Yritysten omistajat voivat luoda omia kuponki-vähemmän tarjoukset Itsepalveluna tavalla käynnistyvät aina kun joku liittyy tilin ostaa paljon kohteen. Itsepalveluna on haaste toistaiseksi paikallisten kauppiaiden, vaan Amex voivat markkinoida heille kautta olemassa olevia kanavia.


Go Sosiaalinen mahdollistaa myös kauppiaat laittaa paikkoihin sosiaalisten verkostojen, kuten Facebook ja Foursquare, ja seurata niiden käsitellä kampanjoita näitä verkkoja. Koska Amex on kaikki maksutiedot, se voi seurata käsitellä lunastukseen melko helposti. Sulkeminen tarjous lunastuksen silmukka Singel suurin haaste Päivän tarjoukset tilaa. Jopa Groupon Nyt Groupon n Mobilen kanssa instant käsittelee edellyttää osallistuvat kauppiaat ovat iPhones ja kouluttaa henkilöstöä, miten lunastaa tarjouksia. Amex ei yritä muuttaa käyttäytymistä kuluttaja tai kauppias, muut kuin niiden kannustamiseksi maksaa Amex verrattuna käteisellä tai luottokortilla.


Vaikka kaikki kuulostaa hyvältä paperilla, todiste tulee olemaan laatu ja tiheys käsittelee että Amex voi hankkia. Tämä on taistelua paikallinen myynti voimia. Mutta näyttää siltä Groupon ja LivingSocial lopulta on joitakin vakavia kilpailuongelmia.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar